Problem po regeneracji pompy wtrysk. astra G 2.0 dti 1998

Moderatorzy: Michau, Pstry, Marcin, Binio

Problem po regeneracji pompy wtrysk. astra G 2.0 dti 1998

przez ex_masta130781 » 2011-01-22, 00:03

Witam wszystkich użytkowników astry G.
Kupiłem auto rok temu astra G 2.0 DTI przebieg 198.000 plus-minus 500.
Pół roku później padła pompa wtryskowa.
Regeneracja kosztowała mnie 1000 plus robocizna...i tu się zaczęło.
Od regeneracji zaczęły się schody.Auto straciło moc i nie pojechało szybciej niż 130,zaczęła świecić się kontrolka check-eing. Na kompie wykazało błędy:
EGR - błąd przepływu
Sygnał immo zły lub brak
Zawór doładowania ciśnienia
Błąd krytyczny systemu
Wymieniłem niedawno EGR - auto nabrało mocy ale kontrolka wciąż się zapala i czasem traci moc.
Pojechałem na kompa usunąć błędy.
Na drugi dzień to samo.
Pojechałem znowu na kompa.
Zostały błędy:
P0400 EGR - błąd przepływu
P1220 Błąd krytyczny systemu
Błąd od zaworu ciśnienia zniknął pomimo tego,że go nie wymieniłem.
Co mam dalej robić?????
Proszę o pomoc - mogę się odwdzięczyć???
Wielkie pozdro. :zalamany:



 
Posty: 1
Dołączył(a): 2011-01-21, 23:25

przez GRZEGORZ » 2011-01-22, 09:16

Polecamy Wam:

GRZEGORZ

 

Re: Problem po regeneracji pompy wtrysk. astra G 2.0 dti 1998

przez suchy » 2011-01-22, 09:16

Wg TIS'a błąd P1220 wskazuje na niepoprawną (poza zakresem) wartość początku wtrysku. Jeżeli układ paliwowy jest sprawny, szczelny to podejrzenie pada na pompę wtryskową (pompę lub jej sterownik). Na twoim miejscu zwróciłbym się do warsztatu, który regenerował pompę. Swoją drogą, ciekawe co tak naprawdę regenerowali, pompę czy sterownik. Bo jak padł sterownik i tylko jego "zregenerowali" to usterka nawet jak na początku będzie wszystko OK bardzo szybko powróci, awaria sterownika najczęściej jest pochodną uszkodzenia mechanicznego pompy.
Przy cenie 1000zł za "regenerację" cudów bym się nie spodziewał, normalne ceny porządnej regeneracji z kalibracją w autoryzowanym serwisie Bosch'a to kwota 2000-2500zł z demontażem i montażem.
Wal do serwisu niech poprawiaj a jak się nie znają na robocie to niech oddają kasę.
P0400 na razie się nie przejmuj.

Przyjaciel
Avatar użytkownika
 
Posty: 500
Dołączył(a): 2009-01-14, 12:27
Lokalizacja: Będzin
Imię: Tomek
Silnik: X20DTL
Województwo: Śląskie

Re: Problem po regeneracji pompy wtrysk. astra G 2.0 dti 1998

przez toms » 2011-01-22, 10:15

Tak jak suchy ci wskazuje za taką kwotę nie zregenerowano ci pompy VP44 tylko sam sterownik na niej. Gdzie naciągacze wymieniają tylko tranzystor za pare groszy i problem zaraz powraca bo wywala dalej błąd wtrysku bo zacina się zatarty tłoczek.
Przeszukaj forum było tu wiele wątków na ten temat jak to powino być zrobione i na co trzeba zwracać uwagę. Kasy raczej ci nie zwrucą sądzać po tym co napisałeś bo nie pojechałeś do nich z reklamacją widać od razu.
powodzenia
Obrazek

Początkujący
Avatar użytkownika
 
Posty: 141
Dołączył(a): 2010-01-03, 20:08
Lokalizacja: SRS / SL
Imię: Greg
Silnik: Z16SE
KM: 84
Województwo: Śląskie

Re: Problem po regeneracji pompy wtrysk. astra G 2.0 dti 1998

przez wojtasek » 2011-01-22, 10:22

Jak mówią przedmówcy sama wymiana tranzystora to nie wszystko trzeba jeszcze i tutaj nie wiem na 100% - wyregulować - kąt wtrysku czy coś.
!!! tryb Aleks & Maksymilian mode on !!!

Forumowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 651
Dołączył(a): 2009-09-16, 23:13
Lokalizacja: Mosina\Poznań
Imię: Wojtek
Silnik: Z18XE
GG: 551848
Województwo: Wielkopolskie

Re: Problem po regeneracji pompy wtrysk. astra G 2.0 dti 1998

przez batman » 2011-01-22, 11:51

wojtasek napisał(a):Jak mówią przedmówcy sama wymiana tranzystora to nie wszystko trzeba jeszcze i tutaj nie wiem na 100% - wyregulować - kąt wtrysku czy coś.


Trzeba,trzeba...
Chyba,że robią,to fachowcy (regeneracja).
Batman

Forumowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 178
Dołączył(a): 2008-09-07, 13:29
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Imię: Krzysiek
Silnik: Y20DTH
KM: 101
GG: 5668036
Telefon: Nokia ;)
Województwo: Zachodniopomorskie


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości