Teraz jest 2017-02-20, 07:41


Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Moderatorzy: Pstry, Michau, Marcin, Binio

  • Autor
  • Wiadomość
Offline

zerka

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 2017-01-05, 18:54

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2017-01-05, 19:15

Witam, czy ktoś miał podobny problem z odpalaniem niezależnie od temperatury w 1.7 CDTI 80KM tak jak na tym filmie ?
https://www.youtube.com/watch?v=96pOz-HemHU
Silnik dostaje jakby czkawki miedzy raz miedzy 500 a 600 obrotow a raz tak jak na filmie przy 800. Tak jakby silnik stawał na ułamek sekundy.
Walczę z tym od 3 miesięcy a mechanicy rozkładają ręce. Będę wdzięczny za każda pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

wesol

Forumowicz

  • Posty: 4173
  • Dołączył(a): 2008-05-05, 22:03
  • Lokalizacja: Goleniów

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2017-01-05, 19:47

podlacz pompe CR na dwoch wezykach z butelki to zobaczysz jak odpala czy dobrze czy zle.
Offline
Avatar użytkownika

LuMpY

Moderator

  • Posty: 6308
  • Dołączył(a): 2013-06-04, 18:52
  • Imię: Maciek
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82
  • Województwo: Małopolskie
  • Garaż: Astra G 2.0 DTL by LuMpY

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2017-01-08, 16:20

Świece do wymiany?
Offline

zerka

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 2017-01-05, 18:54

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2017-01-08, 18:35

To się dzieję nawet gdy jest upał na polu i świece się nie załaczają. Testowałem sposób na butelke niestety efekt jest ten sam :( Dodam że problem w sumie rozpoczął się po wymianie alternatora na regenerowany ale nie jestem w stanie powiedzieć czy to było bezpośrednią przyczyną. Czy możliwe że to jakaś dziwna sprawka alternatora ? Ewentualnie pompy vacuum ?

Edit. Czy aktuator klap wirowych po odpaleniu powinien mieć cały czas wciągnięta sztange ? Przy przegazówce na jałowym sztanga nie rusza się góra dół, opada dopiero gdy zgaszę silnik
Offline
Avatar użytkownika

Dziadek13

Początkujący

  • Posty: 615
  • Dołączył(a): 2011-12-18, 19:27
  • Lokalizacja: Mysłowice
  • Imię: Jorg
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82KM
  • Województwo: Śląskie
  • Wiek: 100

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2017-01-08, 21:00

zerka napisał(a):Edit. Czy aktuator klap wirowych po odpaleniu powinien mieć cały czas wciągnięta sztange ? Przy przegazówce na jałowym sztanga nie rusza się góra dół, opada dopiero gdy zgaszę silnik

Nie tam nie powinno być podciśnienia ono zostaje podane w odpowiednich warunkach pracy silnika np przy przyduszeniu silnika lub nagłego dodania gazu co by ostro ruszyć wtedy zamykają się klapy następuje zawirowanie powietrza jest go mniej i idzie info czujnika doładowania do ecu i zwiększa dawke paliwa, tak po krótce.
Offline

zerka

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 2017-01-05, 18:54

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2017-01-09, 22:18

To jak to rozwiązać ? żeby te klapy po odpaleniu nie zamierały w pozycji zamkniętej ? Coś nie tak z zaworem podciśnienia czy ecu ?
Offline
Avatar użytkownika

Dziadek13

Początkujący

  • Posty: 615
  • Dołączył(a): 2011-12-18, 19:27
  • Lokalizacja: Mysłowice
  • Imię: Jorg
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82KM
  • Województwo: Śląskie
  • Wiek: 100

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2017-01-10, 16:49

Sprawdź czy masz sprawny ez od klapek bo on przepuszcza podciśnienie które zaciąga klapki lub wymienić ten ez od klapek,jest inne wyjście wypinasz kolanko to co idzie od egr do ez od klapek i zaślepić te kolanko aż wyczaisz czemu przepuszcza ci ten ez podciśnienie.
Lub poczytaj tu ale całość: viewtopic.php?f=4&t=43423
Poprzednia strona



Powrót do ON

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości