Teraz jest 2017-02-20, 09:51


Asti #Koki# Lexmaul, Toyo Proxes T1R, Eibach 45/30

[TYLKO ASTRA-G]

Moderator: wawrzula

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

tomagale

Klubowicz

  • Posty: 406
  • Dołączył(a): 2012-01-08, 08:42
  • Lokalizacja: GDYNIA
  • Imię: TOMEK
  • Silnik: Z20LET
  • KM: ???
  • Województwo: Pomorskie

Re: Asti #Koki# Lexmaul, Toyo Proxes T1R, Eibach 45/30

Post2014-06-28, 16:51

próbowałeś się później z jakimś XERem?
Offline
Avatar użytkownika

koki

Klubowicz

Re: Asti #Koki# Lexmaul, Toyo Proxes T1R, Eibach 45/30

Post2014-06-28, 17:09

Z Cinem pojechałem, dostałem o długość auta. Z tego co wiem 2.2 tez od niego dostało. Myślę, ze gdyby zawody w końcowej fazie były rozgrywane do dwóch wygranych wyścigów mogłoby być ciekawie.
Offline
Avatar użytkownika

mjecio

Forumowicz

Re: Asti #Koki# Lexmaul, Toyo Proxes T1R, Eibach 45/30

Post2014-06-28, 17:11

program masz seryjny w tej chwili bo nie chce mi sie walkowac tematu? :P i podlaczam sie do pytania wyzej :p
Offline
Avatar użytkownika

koki

Klubowicz

Re: Asti #Koki# Lexmaul, Toyo Proxes T1R, Eibach 45/30

Post2014-06-28, 17:22

mjecio napisał(a):program masz seryjny w tej chwili bo nie chce mi sie walkowac tematu? :P i podlaczam sie do pytania wyzej :p


Program jest zrobiony przez Mariusza pod jego 1.8 w TTC, ale nie pod to auto. Roznica jest chocby nawet w wydechu gdzie u mnie jest 2", a u Maria bylo 2,25".
Offline
Avatar użytkownika

mjecio

Forumowicz

Re: Asti #Koki# Lexmaul, Toyo Proxes T1R, Eibach 45/30

Post2014-06-28, 17:49

sadze ze gdybys mial limiter wyzej to xer-y mialyby nie lada wyzwanie, jak bedziesz robil program to potestuj rozne warianty odciecia nawet 7500, bo masz mniejsza srednice wydechu.
Offline
Avatar użytkownika

dudi89

Przyjaciel

  • Posty: 602
  • Dołączył(a): 2013-06-04, 17:29
  • Lokalizacja: Gdynia/Starogard Gdański
  • Imię: Damian
  • Silnik: Y22DTR
  • Województwo: Pomorskie
  • Garaż: BiEmDabelju E39 528iA by dudi

Re: Asti #Koki# Lexmaul, Toyo Proxes T1R, Eibach 45/30

Post2014-07-01, 20:27

koki napisał(a):Z Cinem pojechałem, dostałem o długość auta. Z tego co wiem 2.2 tez od niego dostało. Myślę, ze gdyby zawody w końcowej fazie były rozgrywane do dwóch wygranych wyścigów mogłoby być ciekawie.


Noo z Cinem ja tym razem spieprzyłem start i mnie wziął o długość swojej maski ;) Nie dało się już odrobić straty z początku. Dwie wygrane to i tak lipa, ale pomiar czasu dałby realne możliwości auta i kierowcy. W każdym razie, ja też brałbym 3 miejsce w ciemno :D No nic, gratuluję 2 miejsca koki, no i rób mody to za rok dam Ci się zrewanżować ;)
Offline
Avatar użytkownika

Michau

Moderator

  • Posty: 3216
  • Dołączył(a): 2008-11-16, 18:54
  • Lokalizacja: UK/Koszalin
  • Imię: Michał
  • Silnik: Z18XE
  • KM: 172KM
  • Województwo: Zachodniopomorskie
  • Garaż: Ater Astra Coupe - THE END

Re: Asti #Koki# Lexmaul, Toyo Proxes T1R, Eibach 45/30

Post2014-07-01, 20:54

Odcinka powzyej 7100 7200 juz nic nie daje, bo wtryski nie daja rady. Srednica 2'' tez juz za mala bo sie bedzie dusil . W xerze moment idize inaczej i cala moc jest dostepna wczesniej, woec szanse sa niewielki na objechanie. Z drugiej strony nie wiem czemu powtarzalismy wyscig skoro bieg wypadl. Z reszta teraz to juz nie wazne. Juz wiem czemu tak malo mowiles, byla pelna koncentracja przed wyscigiem. Ja juz podszedlem to tego na luzie :-) Rob program i pisz co i jak, ja jutro ostatni raz na hamownie jade :-)
Offline
Avatar użytkownika

tomaszkowy

Przyjaciel

  • Posty: 1429
  • Dołączył(a): 2011-08-01, 17:59
  • Lokalizacja: Golina k.Konina
  • Imię: Comasz
  • Silnik: X30XE
  • KM: 211?
  • GG: 2093831
  • Telefon: 723589886
  • Województwo: Wielkopolskie
  • Garaż: Tomaszkowa Asterka

Re: Asti #Koki# Lexmaul, Toyo Proxes T1R, Eibach 45/30

Post2014-07-01, 21:49

Mysle że do ok 170-180 koni wystarczy w zupełności 2" wydech, chyba ze koki ma ponad 200...
Poprzednia stronaNastępna strona



Powrót do Garaże Klubowiczów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość