Jakie chlapacze?? oraz jak pozbyć się znaczków??

Moderatorzy: Michau, Pstry, Marcin, Binio

Jakie chlapacze?? oraz jak pozbyć się znaczków??

przez piotrek1388 » 2009-08-08, 17:27

Chciałem się dowiedzieć jakie chlapacze najlepiej wybrać tylko do przodu. żeby nie było ich aż tak bardzo widać. Oryginalne GM?? ma ktoś fotkę jak to wygląda.

Oraz drugie pytanie czy znaczki na klapie OPEL ASTRA są na kleju czy pozostaną dziury przy usunięciu lub jeszcze coś innego niespodziewanego?

Forumowicz

 
Posty: 64
Dołączył(a): 2009-04-12, 07:31
Lokalizacja: śląsk

przez GRZEGORZ » 2009-08-08, 17:34

Polecamy Wam:

GRZEGORZ

 

przez boyan » 2009-08-08, 17:34

co do chlapaczy ci nie powiem bo nie mam ,
ale jesli chodzi o znaczki to tylko logo opla jest na bolce , napisy i oznaczenia silnika sa na klej
anty-ranty

Forumowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 225
Dołączył(a): 2008-05-13, 15:09
Lokalizacja: bytom
Imię: Tomek
Silnik: Z14XEP
KM: 90
GG: 5077036
Województwo: Śląskie
Garaż: astra boyan

przez piotrek1388 » 2009-08-08, 17:53

czyli bez problemu można się znaczków pozbyć. Suszarka i powinny odejść?

Forumowicz

 
Posty: 64
Dołączył(a): 2009-04-12, 07:31
Lokalizacja: śląsk

przez Pawliko » 2009-08-08, 17:58

Ja postawiłem auto na słońcu na kilka godzin i oznaczenie silnika zdjąłem bez problemu. Bierzesz coś żeby podważać a jednocześnie nie porysować lakieru i do dzieła :) Bardzo prosta misja. Potem resztki kleju usuwasz, przelecisz tempo i nie ma śladów :super:

Przyjaciel
Avatar użytkownika
 
Posty: 6188
Dołączył(a): 2008-09-17, 05:39
Lokalizacja: Szczecin / Gryfice
Imię: Paweł
Silnik: X12XE
KM: 200
Telefon: Galaxy Note
Województwo: Zachodniopomorskie
Garaż: BMW E38 728iA by Pawliko - 10x19" Styling 63 X5

przez arti » 2009-08-08, 18:06

piotrek1388 napisał(a):czy znaczki na klapie OPEL ASTRA są na kleju czy pozostaną dziury przy usunięciu lub jeszcze coś innego niespodziewanego?


Po usunięciu możliwe, że w miejscach, gdzie były napisy, lakier będzie intensywniejszy (kiedy lakier przez 10 lat był wystawiany na działanie promieni słonecznych i substancji chemicznych, to lakier pod napisem był przed tym wszystkim chroniony i jest jak fabrycznie nowy). Może to być widoczne przy odpowiednim świetle

VI Zlot AGC
I miejsce - w konkursie na najładniejsze QP/cabrio
III miejsce - w konkursie na najładniejsze auto
III miejsce - w konkursie na najładniejszą felgę
IV Zlot AGC
I miejsce - w konkursie na najładniejsze auto
I miejsce - w konkursie na najładniejszą felgę
II miejsce - w konkursie na najładniejsze wnętrze
III Zlot AGC
I miejsce - w konkursie na najładniejsze wnętrze
II miejsce - w konkursie na najładniejszą felgę
III miejsce - w konkursie na najładniejsze auto
II Zlot AGC
I miejsce - 1/4 mili klasa 1.8
I Zlot AGC
I miejsce - w konkursie na najładniejsze auto
II miejsce - w konkursie wiedzy

VIP
Avatar użytkownika
 
Posty: 3153
Dołączył(a): 2008-06-04, 18:50
Lokalizacja: Golub-Dobrzyń
Imię: Artur
Silnik: Z20LET
KM: 200 TFSI
Telefon: 997
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Garaż: arti @ bertone

przez rfilo » 2009-08-08, 20:24

ja wziołem mocna ale cieńką nić...np dratwa i zrobiłem to na zasadzie podobnej do wycinania szyby...napisy odchodza bezproblemowo gorzej zawsze jest z pozostałościami kleju...ja póki co nie pozbyłem się ich w 100%...ale jestem cierpliwy kiedys napewno się uda:)
Obrazek
Obrazek

Była ASTRA 2.0DTI 101KM----->>>>> Jest Mondeo MK3 2.0 145KM
http://www.astra-g.pl/viewtopic.php?f=83&t=18188

Przyjaciel
Avatar użytkownika
 
Posty: 1003
Dołączył(a): 2008-10-10, 20:11
Lokalizacja: Świńskie Miasteczko
Imię: Rafalski
Silnik: --- wybierz ---
KM: 140 bandziorów
GG: 1073818
Telefon: SGS 3
Województwo: Śląskie

przez Diego » 2009-08-09, 08:16

Ostatnio ściągnąłem z klapy "OPEL" i "DI_16V". Oderwały się bez większych problemów i klej też dość łatwo było zetrzeć, ale wokół kleju pozostały ślady, takie rysy od kurzu i piasku, które dostawały się pod znaczki i tarły. Z bliska widać OPEL i DI_16V wyryte w lakierze:)
Obrazek

Forumowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 338
Dołączył(a): 2009-01-17, 20:04
Lokalizacja: Rumia
Imię: Adam
Silnik: X20DTL
KM: 82
Telefon: Galaxy Lite;)
Województwo: Pomorskie

przez DarekG » 2009-08-09, 11:17

Jeśli chodzi o chlapacze to zakładaj tylko oryginalne GM bo innych tandetnych się nie opłaca kupować a pozatym będą brzydko wyglądać. Oryginalne kosztują z tego co pamiętam ok. 70-80 zł. Ja w swojej Asi miałem oryginalne chlapacze ale je połamałem przez zjeżdzanie z krawężnika :P
Co do oznaczeń to ja bym je zostawił jak są ładne i nie zniszczone bo przy sprzedaży obniża to jednak troche wartość samochodu chyba że planujesz jakieś większe modyfikacje nadwozia! :hyhy:

Forumowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 1290
Dołączył(a): 2008-09-24, 08:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Imię: Darek
Silnik: --- wybierz ---
GG: Posiadam
Telefon: Galaxy S3 Mini
Województwo: Łódzkie

przez piotrek1388 » 2009-08-09, 13:48

Oryginalne chlapacze kosztują 65zł. Ale z nich prawdopodobnie zrezygnuje.
Co do znaczków to pozbyłem się ich bez problemów.
Zajęło wszystko nie więcej niż godzinę.
A jeśli będę sprzedawał zawsze mogę znaczki nakleić w 5 minut.

Suszarka, dratwa, pasta G3 i formuła =

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio edytowano 2009-08-09, 15:35 przez piotrek1388, łącznie edytowano 1 raz

Forumowicz

 
Posty: 64
Dołączył(a): 2009-04-12, 07:31
Lokalizacja: śląsk

przez Przemek.P » 2009-08-09, 14:23

no i elegancko, od razu lepiej "tyłeczek" wygląda :super:
Gdyby Bóg kochał przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach..

Forumowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 294
Dołączył(a): 2009-02-19, 10:28
Lokalizacja: Łapy
Imię: Przemek

przez DarekG » 2009-08-09, 17:33

Fakt. Bez znaczków wygląda lepiej i jak piszesz można przy sprzedaży nakleić z powrotem ;)

Forumowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 1290
Dołączył(a): 2008-09-24, 08:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Imię: Darek
Silnik: --- wybierz ---
GG: Posiadam
Telefon: Galaxy S3 Mini
Województwo: Łódzkie

przez Lucek » 2009-08-09, 20:39

piotrek1388, daj sobie spokój z chlapaczami. Ani to wygląda, ani za bardzo nie działa, poza tym chodzą słuchy że fabryczne chlapaki trą o lakier i wychodzi ocynk a potem to już wiadomo co.
Obrazek

Shit happens...all the time

Szybka jazda jest zbyt wolna

Przyjaciel
Avatar użytkownika
 
Posty: 648
Dołączył(a): 2008-12-13, 14:57
Lokalizacja: NO
Imię: Jacek
Silnik: X16SZR
KM: 180KM 410Nm
GG: 12607991
Województwo: Warmińsko-Mazurskie

przez piotrek1388 » 2009-08-09, 20:55

z chlapaczami już dałem sobie spokój.

Forumowicz

 
Posty: 64
Dołączył(a): 2009-04-12, 07:31
Lokalizacja: śląsk

przez roocik » 2009-08-12, 08:40

NO niestety troche trą o lakier. Ja mam 3 bo przedni lewy gdzieś się teleportował ale jak jeżdżę po błocie to jest ogromna różnica. Po prawej stronie gdzie jest chlapacz jest prawie czysto a po lewej drzwi są obryzgane aż do szyby.
Ja się swoich chlapaczy nie pozbędę ale ja mam czarną Asię i tak bardzo się nie rzucają w oczy. Przy jasnym samochodzie to może nie być tak ładnie
Obrazek

Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 546
Dołączył(a): 2009-04-09, 11:22
Lokalizacja: Elbląg
Imię: Maciek
Silnik: X16XEL
KM: ~101
GG: 5455595
Telefon: E51
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Garaż: Roocikowa Asia

Re: Jakie chlapacze?? oraz jak pozbyć się znaczków??

przez Piepioor » 2010-03-07, 22:14

Polecam montaż chlapaczy - zgodnie z przedmówcą - oszczędzają sporo przedwczesnych wizyt na myjni. Polecam jednak montaż dopiero w sezonie wiosennym - w zimę łatwo je stracić bo zapychają się śniegiem i potem łatwo łamią pod jego ciężarem.

Forumowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 63
Dołączył(a): 2009-08-20, 08:54
Lokalizacja: Trójmiasto
Imię: Piepioor
Silnik: Y17DT
KM: 75+
Województwo: Pomorskie
Garaż: Wizja Piepioora

Następna strona

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości