Podniósł się poziom oleju Astra G 2.0 Diesel

Moderatorzy: Michau, Pstry, Marcin, Binio

Podniósł się poziom oleju Astra G 2.0 Diesel

przez Kryszardek166 » 2009-08-25, 10:46

A więc tak,gdy kupiłem Astrę G 2.0 DTL zaniepokoił mnie zbyt wysoki poziom oleju w silniku.
Na początku pojechałem i wymieniłem olej na nowy.Postawiłem ją do garażu i na następny dzień przed odpaleniem sprawdziłem poziom oleju( był między min a max na bagnecie).Wydawało się wszystko okej. Po przejechaniu ok 40 km samochód postawiłem i stał jakieś 2 dni nie odpalany.Z ciekawości pierwsze co przed odpaleniem znów sprawdziłem poziom oleju w silniku i na bagnecie pokazywał poziom Max.
Zaobserwowałem też minimalny ubytek płynu chłodniczego w zbiorniczku wrównawczym.
Dodam że auto ma przejechane 83 tys.Km i stało 3 lata nie używane.
Co może być problemem.
Auto zapala bez najmniejszego problemu,nie kopci, nie straciło mocy i po silniku nie ma żadnych wycieków ani zapoceń

Forumowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2009-08-23, 12:38
Lokalizacja: CGD

przez GRZEGORZ » 2009-08-25, 12:10

Polecamy Wam:

GRZEGORZ

 

przez pablo » 2009-08-25, 12:10

Kryszardek166 napisał(a):83 tys.Km i stało 3 lata nie używane.
:szok:
a był przynajmniej silnik odpalany ??
II Miejsce - "Przeciąganie Auta" - II Zlot AGC 2009

Obrazek

Scenic I ph II powered by pablo

Forumowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 1206
Dołączył(a): 2008-05-31, 21:10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Imię: Paweł
Silnik: --- wybierz ---
Województwo: Kujawsko-Pomorskie

przez rfilo » 2009-08-25, 12:42

Ja bym osobiście pojechał na sprawdzenie uszczelki pod głowicą...kiedyś miałem podobnie.Różnica była w tym że nie z taką prędkością przybywało mi oleju :kwasny: co tobie. Sprawdzić nie zaszkodzi
Obrazek
Obrazek

Była ASTRA 2.0DTI 101KM----->>>>> Jest Mondeo MK3 2.0 145KM
http://www.astra-g.pl/viewtopic.php?f=83&t=18188

Przyjaciel
Avatar użytkownika
 
Posty: 1003
Dołączył(a): 2008-10-10, 20:11
Lokalizacja: Świńskie Miasteczko
Imię: Rafalski
Silnik: --- wybierz ---
KM: 140 bandziorów
GG: 1073818
Telefon: SGS 3
Województwo: Śląskie

przez Browarek » 2009-08-25, 17:38

Nie ma co nawet sprawdzać... Jeśli przybywa oleju a ubywa płynu to na pewno masz uszczelkę pod głowicą między kanałami pękniętą... Specyficznym objawem w takiej sytuacji jest kopcenie samochodu na biało...
VI Zlot Ogólnopolski AGC Wąsosze 2011
II miejsce 1/4 mili klasa MIDI

VII Zlot Ogólnopolski AGC Czaplinek 2012
II miejsce 1/4 mili klasa MIDI
II miejsce w konkursie wiedzy o AGC
III miejsce na najładniejszą komorę silnika

IX Zlot Ogólnopolski AGC Ślesin 2014
I miejsce w konkursie na najładniejszą felgę zlotu
I miejsce w konkursie na najładniejsze kombi zlotu

Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 2340
Dołączył(a): 2009-01-05, 21:57
Lokalizacja: Krzyżanowice
Imię: Janusz
Silnik: X18XE1
KM: 116
GG: 1743265
Telefon: 506907081
Województwo: Śląskie
Garaż: ASTRA G OPC2 WAGON by BROWAREK

przez rfilo » 2009-08-25, 17:56

tylko że kolega twierdzi że nic nie kopci :/
Obrazek
Obrazek

Była ASTRA 2.0DTI 101KM----->>>>> Jest Mondeo MK3 2.0 145KM
http://www.astra-g.pl/viewtopic.php?f=83&t=18188

Przyjaciel
Avatar użytkownika
 
Posty: 1003
Dołączył(a): 2008-10-10, 20:11
Lokalizacja: Świńskie Miasteczko
Imię: Rafalski
Silnik: --- wybierz ---
KM: 140 bandziorów
GG: 1073818
Telefon: SGS 3
Województwo: Śląskie

przez Browarek » 2009-08-25, 19:01

Ojciec tak miał w astrze... Tyle ze jemu to się stało w styczniu także była niższa temperatuja i kopcenie było bardziej widoczne...
VI Zlot Ogólnopolski AGC Wąsosze 2011
II miejsce 1/4 mili klasa MIDI

VII Zlot Ogólnopolski AGC Czaplinek 2012
II miejsce 1/4 mili klasa MIDI
II miejsce w konkursie wiedzy o AGC
III miejsce na najładniejszą komorę silnika

IX Zlot Ogólnopolski AGC Ślesin 2014
I miejsce w konkursie na najładniejszą felgę zlotu
I miejsce w konkursie na najładniejsze kombi zlotu

Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 2340
Dołączył(a): 2009-01-05, 21:57
Lokalizacja: Krzyżanowice
Imię: Janusz
Silnik: X18XE1
KM: 116
GG: 1743265
Telefon: 506907081
Województwo: Śląskie
Garaż: ASTRA G OPC2 WAGON by BROWAREK

przez hadzii123 » 2009-09-03, 22:26

Przy walniętej uszczelce głowicy nie zawsze kopci, gdyż płyn chłodniczy dostaje ci się do oleju a nie do tłoków i przez rurę wydechową w postaci pary. Sprawdź czy nie masz oleju w zbiorniczku wyrównawczym i czy nie ma bąbelków w środku zbiorniczka jak pracuje silnik.
hadzii123

Forumowicz

 
Posty: 267
Dołączył(a): 2009-08-02, 19:26
Lokalizacja: www
Imię: Paweł
Silnik: X20DTL
KM: 82
Województwo: Warmińsko-Mazurskie


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości