Teraz jest 2016-08-30, 18:00


Podniósł się poziom oleju Astra G 2.0 Diesel

Moderatorzy: Michau, Pstry, Marcin, Binio

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Kryszardek166

Forumowicz

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 2009-08-23, 12:38
  • Lokalizacja: CGD

Podniósł się poziom oleju Astra G 2.0 Diesel

Post2009-08-25, 10:46

A więc tak,gdy kupiłem Astrę G 2.0 DTL zaniepokoił mnie zbyt wysoki poziom oleju w silniku.
Na początku pojechałem i wymieniłem olej na nowy.Postawiłem ją do garażu i na następny dzień przed odpaleniem sprawdziłem poziom oleju( był między min a max na bagnecie).Wydawało się wszystko okej. Po przejechaniu ok 40 km samochód postawiłem i stał jakieś 2 dni nie odpalany.Z ciekawości pierwsze co przed odpaleniem znów sprawdziłem poziom oleju w silniku i na bagnecie pokazywał poziom Max.
Zaobserwowałem też minimalny ubytek płynu chłodniczego w zbiorniczku wrównawczym.
Dodam że auto ma przejechane 83 tys.Km i stało 3 lata nie używane.
Co może być problemem.
Auto zapala bez najmniejszego problemu,nie kopci, nie straciło mocy i po silniku nie ma żadnych wycieków ani zapoceń

GRZEGORZ

2009-08-25, 12:10

Offline
Avatar użytkownika

pablo

Forumowicz

  • Posty: 1205
  • Dołączył(a): 2008-05-31, 21:10
  • Lokalizacja: Bydgoszcz
  • Imię: Paweł
  • Silnik: --- wybierz ---
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie

Post2009-08-25, 12:10

Kryszardek166 napisał(a):83 tys.Km i stało 3 lata nie używane.
:szok:
a był przynajmniej silnik odpalany ??
Offline
Avatar użytkownika

rfilo

Przyjaciel

  • Posty: 1004
  • Dołączył(a): 2008-10-10, 20:11
  • Lokalizacja: Świńskie Miasteczko
  • Imię: Rafalski
  • Silnik: --- wybierz ---
  • KM: 140 bandziorów
  • GG: 1073818
  • Telefon: SGS 3
  • Województwo: Śląskie

Post2009-08-25, 12:42

Ja bym osobiście pojechał na sprawdzenie uszczelki pod głowicą...kiedyś miałem podobnie.Różnica była w tym że nie z taką prędkością przybywało mi oleju :kwasny: co tobie. Sprawdzić nie zaszkodzi
Offline
Avatar użytkownika

Browarek

Moderator

  • Posty: 2404
  • Dołączył(a): 2009-01-05, 21:57
  • Lokalizacja: Krzyżanowice
  • Imię: Janusz
  • Silnik: X18XE1
  • KM: 116
  • GG: 1743265
  • Telefon: 506907081
  • Województwo: Śląskie
  • Garaż: ASTRA G OPC2 WAGON by BROWAREK

Post2009-08-25, 17:38

Nie ma co nawet sprawdzać... Jeśli przybywa oleju a ubywa płynu to na pewno masz uszczelkę pod głowicą między kanałami pękniętą... Specyficznym objawem w takiej sytuacji jest kopcenie samochodu na biało...
Offline
Avatar użytkownika

rfilo

Przyjaciel

  • Posty: 1004
  • Dołączył(a): 2008-10-10, 20:11
  • Lokalizacja: Świńskie Miasteczko
  • Imię: Rafalski
  • Silnik: --- wybierz ---
  • KM: 140 bandziorów
  • GG: 1073818
  • Telefon: SGS 3
  • Województwo: Śląskie

Post2009-08-25, 17:56

tylko że kolega twierdzi że nic nie kopci :/
Offline
Avatar użytkownika

Browarek

Moderator

  • Posty: 2404
  • Dołączył(a): 2009-01-05, 21:57
  • Lokalizacja: Krzyżanowice
  • Imię: Janusz
  • Silnik: X18XE1
  • KM: 116
  • GG: 1743265
  • Telefon: 506907081
  • Województwo: Śląskie
  • Garaż: ASTRA G OPC2 WAGON by BROWAREK

Post2009-08-25, 19:01

Ojciec tak miał w astrze... Tyle ze jemu to się stało w styczniu także była niższa temperatuja i kopcenie było bardziej widoczne...
Offline

hadzii123

Forumowicz

  • Posty: 267
  • Dołączył(a): 2009-08-02, 19:26
  • Lokalizacja: www
  • Imię: Paweł
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82
  • Województwo: Warmińsko-Mazurskie

Post2009-09-03, 22:26

Przy walniętej uszczelce głowicy nie zawsze kopci, gdyż płyn chłodniczy dostaje ci się do oleju a nie do tłoków i przez rurę wydechową w postaci pary. Sprawdź czy nie masz oleju w zbiorniczku wyrównawczym i czy nie ma bąbelków w środku zbiorniczka jak pracuje silnik.



Powrót do Ogólne pytania

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości