Astra G Club Polska on Facebook

 




Odpowiedz w temacie  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
filtr powietrza 
Autor Wiadomość
Przyjaciel
Avatar użytkownika

Imię: Herer
Silnik: --- wybierz ---
KM: 170
Telefon: SONY XPERIA
Województwo: Małopolskie
Lokalizacja: Kraków/Chrzanów
Post Re:
mariocccp napisał(a):
Usuń jeszcze restrykcje z filtra powietrza, daj większy łapacz, wywal na lato podgrzewanie przepustnicy jeżeli masz i będzie dobrze ;)


marioccp. możesz wyjaśnić ten skrót myślowy? bo ja nie łapie tego..

druga sprawa, to słyszałem od mechanika, że lepiej standardowy, papierowy filtr wymieniać częściej niż wrzucać wynalazki

_________________
Impossible is nothing
Czarny Superb II,CFGB, 2.0 TDI / 170KM, Elegance, DSG
od 21.12.2013, 137000kk, 2010 r.


2010-08-16, 10:02
Zobacz profil
 
Polecamy Wam:



2010-08-16, 10:35
Przyjaciel
Avatar użytkownika

Imię: Mariusz
Silnik: X18XE1
KM: 161@6500/187nm
GG: 6261474
Województwo: Małopolskie
Garaż: Furmanka by mariocccp, focal ps-165, OZ superturismo GT
Lokalizacja: Białka Tatrzańska
Post Re: filtr powietrza
Każdy mechanik mówi co innego, jak czegoś nie znają to się boją i nie polecają. Tak to jest ogólnie...

Zakładasz łapacz z VC w aso ok 80zł + łącznik ok 40zł.
W puszcze filtra powietrza są 2 rurki, które się usuwa, było gdzieś o tym, nawet wczoraj ktoś to robił w 2.2 i pisał o odczuciach (nie pamiętam kto).
Do tego filtr K&N, w zależności od silnika 2-5KM i lepiej się wkręca do poczytania na AOC jest mega duży temat gdzie ludki wrzucają opis modów i wykresy z hamowni.
Wywalenie podgrzewania przepustnicy to jest 5 minut tylko trzeba mieć odpowiednią złączkę, efekt jest taki że nie grzeje się kolektor ssący, przepustnica i dolot do samej puszki, nie ma zmuły jak się silnik zagrzeje spod świateł ale to w x18xe1 taka przypadłość itp.
U mnie w przepustnicy został 1 wężyk od podciśnienia, pozostałe 4 out ;)

_________________
BIAŁKA TATRZAŃSKA

Czorny GTS 2.0T
277ps 431nm

Stage 5 > PFR7H-10, Injectors 352cc, K&N 57i, TD04l-14T, Downpipe3", Exhaust3", Supersport dual exhaust system, FMIC 300x600x76

Obrazek


2010-08-16, 10:35
Zobacz profil WWW
Przyjaciel
Avatar użytkownika

Imię: Herer
Silnik: --- wybierz ---
KM: 170
Telefon: SONY XPERIA
Województwo: Małopolskie
Lokalizacja: Kraków/Chrzanów
Post Re: filtr powietrza
cholera trochę to dla mnie skomplikowane...ja bym jeszcze popsuł cuś....jaki efekt Ci mariocccp mod przyniósł??

_________________
Impossible is nothing
Czarny Superb II,CFGB, 2.0 TDI / 170KM, Elegance, DSG
od 21.12.2013, 137000kk, 2010 r.


2010-08-16, 11:29
Zobacz profil
Przyjaciel
Avatar użytkownika

Imię: Mariusz
Silnik: X18XE1
KM: 161@6500/187nm
GG: 6261474
Województwo: Małopolskie
Garaż: Furmanka by mariocccp, focal ps-165, OZ superturismo GT
Lokalizacja: Białka Tatrzańska
Post Re: filtr powietrza
Efekt że się przepustnica i kolektor nie grzeje i nie brudzi :P
Hamowni nie robiłem i na razie nie robię bo jeszcze nie skończyłem grzebać ;)

_________________
BIAŁKA TATRZAŃSKA

Czorny GTS 2.0T
277ps 431nm

Stage 5 > PFR7H-10, Injectors 352cc, K&N 57i, TD04l-14T, Downpipe3", Exhaust3", Supersport dual exhaust system, FMIC 300x600x76

Obrazek


2010-08-16, 11:46
Zobacz profil WWW
Forumowicz
Avatar użytkownika

Imię: Jedrek
Silnik: X18XE1
KM: 116
Województwo: Dolnośląskie
Lokalizacja: Kudowa Zdroj
Post Re: filtr powietrza
mariocccp a mogl bys sie cofnac i zobaczyc moje pytanie? jest pod koniec poprzedniej stronki:) no chyba ze masz stozek to odpada. dzieki;)


2010-08-16, 11:58
Zobacz profil
Przyjaciel
Avatar użytkownika

Imię: Mariusz
Silnik: X18XE1
KM: 161@6500/187nm
GG: 6261474
Województwo: Małopolskie
Garaż: Furmanka by mariocccp, focal ps-165, OZ superturismo GT
Lokalizacja: Białka Tatrzańska
Post Re: filtr powietrza
Dźwięk się zmieni.
Jak założysz jeszcze łapacz z VC bo oryginalny jest z silencerem :P to będzie słychać jak przepustnica się otwiera i zasysa powietrze :hyhy:

_________________
BIAŁKA TATRZAŃSKA

Czorny GTS 2.0T
277ps 431nm

Stage 5 > PFR7H-10, Injectors 352cc, K&N 57i, TD04l-14T, Downpipe3", Exhaust3", Supersport dual exhaust system, FMIC 300x600x76

Obrazek


2010-08-16, 15:36
Zobacz profil WWW
Forumowicz
Avatar użytkownika

Imię: Jedrek
Silnik: X18XE1
KM: 116
Województwo: Dolnośląskie
Lokalizacja: Kudowa Zdroj
Post Re: filtr powietrza
dzieki wielkie:) takiej odpowiedzi oczekiwalem:) wiec zabieram sie za szukanie lapacza:)

czy chodzi o cos takiego?

http://moto.allegro.pl/item1164816107_l ... przod.html


2010-08-16, 22:32
Zobacz profil
Forumowicz
Avatar użytkownika

Imię: Adams
Silnik: Y17DT
KM: ZA MAŁO!
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Post Re: filtr powietrza
A czy jest sens wrzucić k&n do y17dt (isuzu)? Mogę się spodziewać jakiejś różnicy? Ten łapacz od VC to od silnika 2.2?

_________________
Obrazek<-- Realne spalanie przy ciężkiej nodze ;-)
Moja dokładka - http://www.jcdesign.be/a/astragba.htm - Sprzedam


2011-12-28, 11:27
Zobacz profil
Forumowicz

Imię: Kasia
Silnik: X16XEL
KM: 101
Województwo: Mazowieckie
Garaż: Opel Astra G 1.6 16v Comfort+ by Kasja :)
Lokalizacja: Warszawa
Post Re: filtr powietrza
Może być od 2.2, od 1.9 CDTI albo od 2.0T (Z20LEH).

_________________
Opel Astra G 1.6 16v, 1999r Comfort+
Opel Astra H 1.4 16v, 2006r Enjoy+


2012-01-03, 21:52
Zobacz profil
Forumowicz
Avatar użytkownika

Imię: Adams
Silnik: Y17DT
KM: ZA MAŁO!
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Post Re: filtr powietrza
Dobra dzięki za podpowiedź, muszę się tym zainteresować + wkładka K&N :super:

_________________
Obrazek<-- Realne spalanie przy ciężkiej nodze ;-)
Moja dokładka - http://www.jcdesign.be/a/astragba.htm - Sprzedam


2012-01-04, 18:30
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Imię: Mateusz
Silnik: Y20DTH
KM: 101
Województwo: Łódzkie
Garaż: wawrzuli Astra G
Lokalizacja: Łódź :D
Post Re: filtr powietrza
Ktoś na forum już opisywał skutki działania wkładki K&N więc poszukaj w tematach.


edit:
wróć :), to chodziło o stożek a nie wkładkę
viewtopic.php?f=76&t=5708&p=136461#p136461

_________________
whole astra-g.pl liked this post.

MAPA STANU NAWIERZCHNI POLSKICH DRÓG
MAPA STANU AUTOSTRAD I DRÓG EKSPRESOWYCH
HISTORIA BUDOWY DRÓG EKSPRESOWYCH I AUTOSTRAD W POLSCE


2012-01-04, 18:40
Zobacz profil
Forumowicz
Avatar użytkownika

Lokalizacja: Goleniów
Post Re: filtr powietrza
nie tędy droga. Masz podlać paliwem i podnieśc cisnienie powietrza o 0,1 gora 0,2 bara i bedzie mocy wiecej.

_________________
NIE POMAGAM NA PW ANI NIE ODPISUJE NA ZAPYTANIA!!


2012-01-04, 19:16
Zobacz profil
Forumowicz
Avatar użytkownika

Imię: Adams
Silnik: Y17DT
KM: ZA MAŁO!
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Post Re: filtr powietrza
wesol napisał(a):
nie tędy droga. Masz podlać paliwem i podnieśc cisnienie powietrza o 0,1 gora 0,2 bara i bedzie mocy wiecej.


Tyczy się mojego planowanego moda? Lepsze płuca są wskazane przy serii jak i przy wirusie... Czy to się tyczy tylko benzyny?

_________________
Obrazek<-- Realne spalanie przy ciężkiej nodze ;-)
Moja dokładka - http://www.jcdesign.be/a/astragba.htm - Sprzedam


2012-01-04, 19:38
Zobacz profil
Forumowicz

Imię: Kasia
Silnik: X16XEL
KM: 101
Województwo: Mazowieckie
Garaż: Opel Astra G 1.6 16v Comfort+ by Kasja :)
Lokalizacja: Warszawa
Post Re: filtr powietrza
Zrób cały mod z restrykcją obudowy filtra, tutaj zdania na temat tych rurek są podzielone, wyczytałam na angielskich forach (AON), że u niektórych lepiej sprawdziło się usunąć dolną rurkę, a górną zostawić. Ja mam usunięte dwie, w AH też mamy usunięte dwie, tam najpierw usunięto jedną, potem drugą, nie było różnicy, więc nie ma żadnej. Dobrze też zmienić rurę na odcinku filtr powietrza->przepustnica na metalową, albo jak ma być po kosztach to PCV.

Na AON był gdzieś wykres Z16XEP w AH, przed modem było 104KM, a po modyfikacji 107,8KM.

_________________
Opel Astra G 1.6 16v, 1999r Comfort+
Opel Astra H 1.4 16v, 2006r Enjoy+


2012-01-04, 20:02
Zobacz profil
Forumowicz
Avatar użytkownika

Lokalizacja: Goleniów
Post Re: filtr powietrza
adams napisał(a):
wesol napisał(a):
nie tędy droga. Masz podlać paliwem i podnieśc cisnienie powietrza o 0,1 gora 0,2 bara i bedzie mocy wiecej.


Tyczy się mojego planowanego moda? Lepsze płuca są wskazane przy serii jak i przy wirusie... Czy to się tyczy tylko benzyny?


W vagach robimy tka ze do 160-170 koni nie grzebiemy nic w ukladzie dolotowym itp sprawach. Nie daje to zadnej roznicy poprostu i kasa wywalona w błoto bo szkoda dawać za to 100-czy 200 zl jak przyrost bedzie porostu maloodczuwalny.
Pomiary w stylu 104 przed i 107 po takich modach to sobie mozna wsadzić miedzy książki. Dlaczego? bo inny pomiar mocy silnika jest na pierwszym pomiarze i inny na drugim. Nie mowie tu juz o shamowaniu na innym biegu czy w innym dniu gdzie nna temp powietrza jest czy cisnienie itp. JEsli mam przyznać racje co do modzenia dolotu to tylko i wyłącznie jesli ktos wykona porting glowicy oraz da lepszy kolektro dolotowy a nie zeby mi ktos wciskał kit o podniesieniu mocy łapaczme od vikiC. To jest nie tyle śmieszne co żenujące poprostu. Zaden filtr powietrza w aucie nie pracuje na 90% swojej mozliwosci. Ma wydajność kilkukrotnie wiekszą. Nie wierzysz to idz na uczelnie troszke poprojektuj wydechy i doloty. Jako dowód nie trzeba tutaj na hamownie jechać bo wystarczy przed modzeniem sobie obejrzeć parametry na techu i po modzeniu porównać. nie bedzie wiecje podlewane i nie bedzie wiecej powietrza to nie ma o czym rozmawiać.

_________________
NIE POMAGAM NA PW ANI NIE ODPISUJE NA ZAPYTANIA!!


2012-01-08, 08:54
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  


Wszystkie prawa zastrzeżone dla Astra G CLUB © 2008-2014 - GRAPHI PLUS GROUP.


REGULAMINY: | | | | | | |


Czasopismo internetowe dla kobiet

[ Time : 0.164s | 30 Queries | GZIP : On ]