Astra G Club Polska on Facebook

 




Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Kontrolki - błąd ;/ 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika
Post Kontrolki - błąd ;/
Witam

Posiadam Astre II 98r. 1,6 16V z gazem (sekwencja)

Dzis normalnie jechalem autem zgasilem go, wrocilem po 30 min wsiadam odpalam auto i nic kreci kreci ale nie odp sprobowalem 2/3 razy jeszcze i nic ;/ za 4 razem przekrecilem kluczyk i zaczela mi mrugac kontrolka z slinikiem i taka blyskawica tutaj i mrugala ciagle ale nie krecilem juz auta przyjechal ojciec zaciagnal mnie na stacje mowie moze malo gazu albo beny mam zatankowalem przekrecilem kluczyk i kontrolka juz nie mrugala ani nie swiecila sprobowalem 2/3 razy i znow mrugala i teraz auto stoi w garazu ;/ poczytalem ze najlepiej jechac gdzies na komputer sprawdzic co pokaze ale dopiero jutro moge zaciagnac go gdzies na komputer ... moze mial ktos takie objawy ...

i swieci sie jeszcze jedna kontrolka tak jakby chlodnica i taka gwiazdka TUTAJ czytalem na forum ze to kontrolka temp cieczy i ze w niczym nie przeszkadza aczkolwiek auto nie ma takiego kopa na gazie jak na benzynie i jak sie go rozpedza od 1500-2500 obrotow sie tak jakby "dusi" nie ma tej mocy czasam nawet przy 3/3,5 nadal brak mocy ale jak juz wejdzie to idzie a na benzynie tak nie robi ...

Dodam jeszcze ze rozwalił mi sie kluczyk od auta a mialem tam otwieranie do centralnego ;] caly sie rozlecial (nie bede opisywal jak to sie stalo ;p) wszystkie czesci niby mam ale baterii brak nie wiem czy to ma jakis wplyw czy to blokuje cos w aucie wydaje mi sie ze nie ale moge sie mylic

rozpisalem sie ale chcialem wszystko dobrze opisac ;)

pozdrawiam i czekam na odp ;)

_________________
Obrazek


2011-04-11, 19:54
Zobacz profil
 
Polecamy Wam:



2011-04-11, 22:09
Przyjaciel
Avatar użytkownika

Imię: Tomek
Silnik: X20DTL
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: Będzin
Post Re: Kontrolki - błąd ;/
Co prawda do powitań jest osobny temat ale witamy nowego forumowicza.
Sądzę, że dopóki nie odczytasz ewentualnych błędów nikt nie będzie w stanie wywróżyć rozwiązania problemu.
Jak rozwaliłeś kluczyk to nie zgubiłeś ze środka transpondera immo (takiej pastylki http://allegro.pl/transponder-crypto-40-opel-nowy-i1549285490.html)?? Bo to by wiele tłumaczyło.

_________________
G-araż


2011-04-11, 22:09
Zobacz profil
Avatar użytkownika
Post Re: Kontrolki - błąd ;/
Pozbierałem co sie dalo ale moze akurat tego nie mam ;/ musialbym zobaczec ale teraz nie mam takiej mozliwosci poniewaz leze w szpitalu a kluczyk ma ojciec a wytlumaczyc mu przez telefon o co chodzi to ciezko bedzie ;/ a jesli okaze sie ze nie mam tego transpondera to co wtedy? mozna to kupic jakos czy lepiej najpierw odczytac te bledy?

pozdrawiam

ps.przepraszam ze sie nie przywitałem ;) ale to jest jedyne dobre forum z tego co przegladalem i od razu napisalem o swoim problemie ;) jeszcze raz sorki ;)

_________________
Obrazek


2011-04-12, 12:08
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Imię: Wojciech
Silnik: X20XEV
KM: 136
GG: 6788227
Telefon: Nokia X2
Województwo: Małopolskie
Garaż: Limited 100, 17" GM, -35/-30, Alpine, Hertz
Lokalizacja: Chrzanów
Post Re: Kontrolki - błąd ;/
Jak okaże się, że zgubiłeś transponder... to
Pozostanie jedynie udać się do jakiegoś Warsztatu gdzie zajmują się dorabianiem kluczy i tam Ci dorobią transponder i zaprogramuję...

A jak chcesz wiedzieć więcej to zapraszam do zapoznania się z tymi tematami...
Kodowanie kluczyka

_________________
Obrazek
Obrazek


VI Ogólnopolski Zlot Astra-G / 29.IV.-2.V.2011r. / Wąsosze :
I miejsce: w konkursie rzutu oponą
III miejsce: 1/4 mili w kategorii Midi


2011-04-12, 12:15
Zobacz profil
Avatar użytkownika
Post Re: Kontrolki - błąd ;/
Przeleciałem ten temat i tam sie kłócą że to nie kodowanie tylko synchronizowanie i na odwrót ;D a moze napisze ktos czy jak kupie ten transponder to ile bedzie kosztowalo zakodowanie go ? a czy jak znajde ten stary transponder wloze go tam, baterie wloze to bedzie działało czy trzeba tez cos z tym zrobic?

_________________
Obrazek


2011-04-12, 12:59
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Imię: Wojciech
Silnik: X20XEV
KM: 136
GG: 6788227
Telefon: Nokia X2
Województwo: Małopolskie
Garaż: Limited 100, 17" GM, -35/-30, Alpine, Hertz
Lokalizacja: Chrzanów
Post Re: Kontrolki - błąd ;/
To tu powinno być więcej szczegółów :P :P :P
Łącznie z kwotami itp

Dorobienie klucza imo

Natomiast możesz też mieć tak jak miałem kiedyś....że migała kontrolka i nic się nie dało zrobić...
U mnie problem został rozwiązany i opisany tutaj:
Immobilizer - problem

_________________
Obrazek
Obrazek


VI Ogólnopolski Zlot Astra-G / 29.IV.-2.V.2011r. / Wąsosze :
I miejsce: w konkursie rzutu oponą
III miejsce: 1/4 mili w kategorii Midi


2011-04-12, 13:34
Zobacz profil
Avatar użytkownika
Post Re: Kontrolki - błąd ;/
a wiec brat przeslal mi zdjecia tego kluczyka tylko ze zrobil je telefonem wiec jakos nie jest ekstra ale moze ci co sie znaja zobacza czy ten transponder sie znajduje tam czy co ;/

1
2
3
4
5

jesli fotki nic nie mowia to zadzwonie do brata zeby zrobil aparatem fotki, brachol wybral sie na miejsce gdzie mi sie rozwalił ten kluczyk i znalazl tylko baterie ...

nie wiedzialem ze takie problemy z tym beda ;/

a wiec co radzicie? zaciagnac auto na komputer zobaczec jakie bledy odczyta czy jednak mowicie ze ten kluczyk bedzie winien ?

pozdrawiam i dzieki za rady ;)

ps.logo forum na asterce sie znajdzie jak odpali ;) i fotke wysle na forum ze jest naklejka ;)

_________________
Obrazek


2011-04-12, 17:32
Zobacz profil
Forumowicz
Avatar użytkownika

Imię: Darek
Silnik: X16SZR
KM: 75
GG: 6707645
Województwo: Śląskie
Garaż: Astra G Caravan by daarek83
Lokalizacja: Sosnowiec
Post Re: Kontrolki - błąd ;/
Na zdjęciach niewiele widać ale wydaje mi się brakuje pastylki immo. Nie masz zapasowego kluczyka? Spróbuj nim uruchomić samochód.


2011-04-12, 18:18
Zobacz profil
Avatar użytkownika
Post Re: Kontrolki - błąd ;/
Gdybym miał to bym probowal odpalic ;) wtedy moglbym wykluczyc ten kluczyk ale niestety nie mam drugiego ;/ no to jutro postaram sie wrzucic zdjecia aparatem zrobione ;) moze wtedy cos poradzicie ;)

czyli ten kluczyk bedzie najprawdopodobniej problemem? czy jechac na komputer autem?

_________________
Obrazek


2011-04-12, 18:28
Zobacz profil
Forumowicz
Avatar użytkownika

Imię: Darek
Silnik: X16SZR
KM: 75
GG: 6707645
Województwo: Śląskie
Garaż: Astra G Caravan by daarek83
Lokalizacja: Sosnowiec
Post Re: Kontrolki - błąd ;/
Jak się rzeczywiście okaże brak pastylki immo to będziesz musiał jechać do kogoś z kompem najlepiej tam gdzie dorabiają klucze żeby zaprogramować nową pastylkę.

Zapodaj lepsze zdjęcie szczególnie tego miejsca.
Obrazek


2011-04-12, 18:53
Zobacz profil
Przyjaciel
Avatar użytkownika

Imię: Tomek
Silnik: X20DTL
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: Będzin
Post Re: Kontrolki - błąd ;/
Ze zdjęć wynika, że raczej transpondera tam nie ma, niestety :kwasny:
Jeżeli tak, to teraz trzeba kupić nowy niezaprogramowany i zaprogramować do sterownika. Do tego potrzebny będzie tzw. Car-Pass, czterocyfrowy kod, znajduje się na takiej karteczce wielkości karty kredytowej wraz z kodem do fabrycznego radia. Jeżeli nie posiadasz w dokumentach samochodu takiej karteczki, to niestety trzeba uderzyć do ASO po kod, co kosztuje około 120zł.
Możesz oczywiście przeszukać jeszcze dokładnie miejsce rozwalenia kluczyka w poszukiwaniu transpondera ;)
Nie podałeś, skąd jesteś, jeżeli ze śląska, to służę pomocą w programowaniu.

Szybkiego powrotu do zdrowia...

_________________
G-araż


2011-04-12, 21:24
Zobacz profil
Avatar użytkownika
Post Re: Kontrolki - błąd ;/
Panowie brat przeslal mi fotke dokladnie tego miejscia gdzie powinien znalesc sie transponder i widac ze tam jest cos wyłamane ...

tutaj

aby zdobyc ten kod to moje auto potrzebne bedzie w serwisie? czy co jest potrzebne :D jestem z wielkopolski 50km od Poznania ;)

czyli na 100% jest to wina tego kluczyka? czyli komputer sobie odpuscic tak?

pozdrawiam

_________________
Obrazek


2011-04-13, 13:08
Zobacz profil
Początkujący
Avatar użytkownika

Imię: Andrzej
Silnik: X20XEV
KM: 136
Województwo: Zachodniopomorskie
Lokalizacja: Białogard
Post Re: Kontrolki - błąd ;/
z tego co widać to na 100% brakuje pastylki

większość odpowiedzi na twoje pytania znajdziesz tu:
viewtopic.php?f=72&t=1368

_________________
Odrapany i rozklekotany samochód wjeżdża na autostradę.
- 50 centów - mówi strażnik.
- Sprzedane! - odpowiada zadowolony kierowca.


2011-04-13, 13:20
Zobacz profil
Przyjaciel
Avatar użytkownika

Imię: Tomek
Silnik: X20DTL
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: Będzin
Post Re: Kontrolki - błąd ;/
Bez transpondera nie odpalisz na 100% i w pierwszej kolejności musisz uporać się z tym problemem. Ewentualna diagnostyka prawdopodobnie wykazała by błąd modułu immo.

Do ASO wystarczy właściciel + dowód rejestracyjny + dokument tożsamości + kasiora ;) Samochodu ciągnąć nie trzeba.

_________________
G-araż


2011-04-13, 13:54
Zobacz profil
Avatar użytkownika
Post Re: Kontrolki - błąd ;/
To cale szczescie ;) czyli tak jade do ASO place im zeby dali mi ten Car Pass i wtedy wybieram sie z kluczykiem i tym transponderem do kogos kto sie tym zajmuje oni mi to koduje sklada kluczyk i auto powinno odpalic tak ? :) do kodowania auto tez jest nie potrzebne ;) a w serwisie zakodowanie ile bedzie kosztowalo? czy lepiej znalesc kogos kto sie tym zajmuje bo wezmie taniej ;)

_________________
Obrazek


2011-04-13, 14:58
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  


Wszystkie prawa zastrzeżone dla Astra G CLUB © 2008-2014 - GRAPHI PLUS GROUP.


REGULAMINY: | | | | | | |


Czasopismo internetowe dla kobiet

[ Time : 0.123s | 28 Queries | GZIP : On ]