Teraz jest 2017-07-26, 11:58


Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Kruczek123

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 2013-08-24, 22:12
  • Imię: Paweł
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82
  • Województwo: Lubelskie
  • Wiek: 22

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2016-10-05, 21:47

Po testach właśnie, napompowałem - 0,7 bara i zostawiłem na 2h.Po 2 godzinach zrobiło się -0,5 bara.Co dalej?
Offline
Avatar użytkownika

LuMpY

Moderator

  • Posty: 6595
  • Dołączył(a): 2013-06-04, 18:52
  • Imię: Maciek
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82
  • Województwo: Małopolskie
  • Garaż: Astra G 2.0 DTL by LuMpY

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2016-10-06, 06:04

szukasz gdzie się poci układ i wymieniasz/uszczelniasz tam gdzie jest dziura...

przewertuj temat o zapowietrzaniu się silnika dtl, dth, opisane jest tam wielokrotnie (m.in. przeze mnie) co i jak po kolei sprawdzać by znaleść źródło problemu

u jednego to wężyk, u drugiego trawersy, u mnie np. puszka filtra była pęknięta i nie było tego widać, dopiero wymiana pomogła - więc czytaj i szukaj - powodzenia!
Offline

Kruczek123

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 2013-08-24, 22:12
  • Imię: Paweł
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82
  • Województwo: Lubelskie
  • Wiek: 22

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2016-10-06, 08:37

A dziś po całej nocy z -0,7 zeszło do 0.
Przewody przelewowe wymienione aby trójników nie mogę dostać.
Filtr wymieniony na całkiem inny cały metalowy nie rozbieralny (jakiś z forda)
Jak by były wina trawersów to czytałem ze paliwo by szło z olejem silnikowym a idzie czyste tylko z powietrzem nawet po długiej jeździe co powinien się całkowicie odpowietrzyć.
Zrobiłerm też tak że zaślepiłem w pompie to co idzie powrót z wtrysków, a przewód od powrotu wtrysków dałem do karńisterka tam nie wiele leciało do niego i zostawiłem na noc i wraz nie zapalił, w garażu miałem 15 stopni.
No już nie wiem co robić
Forum Astra-H.pl
Offline
Avatar użytkownika

LuMpY

Moderator

  • Posty: 6595
  • Dołączył(a): 2013-06-04, 18:52
  • Imię: Maciek
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82
  • Województwo: Małopolskie
  • Garaż: Astra G 2.0 DTL by LuMpY

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2016-10-06, 09:18

trójniki kupisz w sklepie akwarystycznym
Offline
Avatar użytkownika

Dziadek13

Początkujący

  • Posty: 680
  • Dołączył(a): 2011-12-18, 19:27
  • Lokalizacja: Mysłowice
  • Imię: Jorg
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82KM
  • Województwo: Śląskie
  • Wiek: Słuszny

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2016-10-06, 19:11

Kruczek123 napisał(a):Zrobiłerm też tak że zaślepiłem w pompie to co idzie powrót z wtrysków, a przewód od powrotu wtrysków dałem do karńisterka tam nie wiele leciało do niego i zostawiłem na noc i wraz nie zapalił, w garażu miałem 15 stopni.
No już nie wiem co robić

To jest tak odpiołeś wężyk od pompy którą zaślepiłeś a wężyk dałeś do karnisterka nic nie piszesz że odpowietrzyłeś pompe a w ten sposób ją zapowietrzyłeś i musisz ją odpowietrzyć, to jak ci rano miała odpalić.
Kruczek123 napisał(a):Jak by były wina trawersów to czytałem ze paliwo by szło z olejem silnikowym a idzie czyste tylko z powietrzem nawet po długiej jeździe co powinien się całkowicie odpowietrzyć.

No i te powietrze zapowietrza ci pompe a jak silnik stoi to ono pozwala cofać się paliwu do baku.
Offline

Kruczek123

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 2013-08-24, 22:12
  • Imię: Paweł
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82
  • Województwo: Lubelskie
  • Wiek: 22

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2016-10-07, 12:25

To znaczy zapomniałem dodać po tym zabiegu odpaliłem i odpowietrzył się.
Jak już kupiłem tą pompkę to sprawdzałem szczelność podłączyłem pompkę do przewodu powrotu do baku i pchałem powietrze w stronę pompy nie szło łatwo ale po pewnym czasie słychać było jak zawór na pompie ten co tam ma kulkę i sprężynkę w sobie puścił i pokazał się wyciek w pompie tam jest taka śruba ponoć do blokowania pompy okazała się luźna dokręciłem i odpowietrzyłem zrobiłem 10km, dziś rano troszkę stękał ale zapalił. Zakupiłem już podkładki miedziane bo oringo nie mogłem dostać o takich wymiarach.Czytałem że można zamiast tej uszczelki zakręcić 3 podkładki miedziane.Dam znać co i jak
Offline
Avatar użytkownika

Dziadek13

Początkujący

  • Posty: 680
  • Dołączył(a): 2011-12-18, 19:27
  • Lokalizacja: Mysłowice
  • Imię: Jorg
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82KM
  • Województwo: Śląskie
  • Wiek: Słuszny

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2016-10-07, 15:38

Myśle że piszesz o śrubie z boku pompy z taką podkładką trapezowatą tam jest słynny oring i jego trza wymienić.
Oring trza samemu dorobić ale kupić też można w sklepach z hydrauliką, może i na alledrogo też kupisz.

Obrazek

Kruczek123 napisał(a): dziś rano troszkę stękał ale zapalił.


Przed porannym odpalaniem odłącz czujnik temperatury silnika i wtedy odpal sprawdź efekt.
Offline

Kruczek123

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 2013-08-24, 22:12
  • Imię: Paweł
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82
  • Województwo: Lubelskie
  • Wiek: 22

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2016-10-07, 16:50

Tak to dokładnie ta śruba.
A nie mogą być 3 podkładki miedziane? o takich wymiarach jak ten oring tylko 3 bo grubość nie będzie się zgadzać.
Poprzednia stronaNastępna strona