Teraz jest 2017-04-30, 08:08


Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

AlphaFTN

Klubowicz

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2016-10-07, 16:58

Kruczek123 napisał(a):Tak to dokładnie ta śruba.
A nie mogą być 3 podkładki miedziane? o takich wymiarach jak ten oring tylko 3 bo grubość nie będzie się zgadzać.

Lepiej kup taki oring - ładnie namierzyłeś nieszczelność to nadałoby się to uszczelnić jak fabryka przykazała ;) Wymiary masz podane jak na tacy.
Offline
Avatar użytkownika

Dziadek13

Początkujący

  • Posty: 661
  • Dołączył(a): 2011-12-18, 19:27
  • Lokalizacja: Mysłowice
  • Imię: Jorg
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82KM
  • Województwo: Śląskie
  • Wiek: 100

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2016-10-07, 20:12

Kruczek123 napisał(a):Tak to dokładnie ta śruba.
A nie mogą być 3 podkładki miedziane? o takich wymiarach jak ten oring tylko 3 bo grubość nie będzie się zgadzać.

Nie, ma być oring nie rób badziewia bo podkładki musiały by być miedź dmuchana czyli mięka ale to i tak partactwo.
Ostatnio edytowano 2016-10-11, 20:35 przez Dziadek13, łącznie edytowano 1 raz
Offline

Kruczek123

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 2013-08-24, 22:12
  • Imię: Paweł
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82
  • Województwo: Lubelskie
  • Wiek: 22

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2016-10-11, 18:46

Przyszedł czas na podsumowanie.Najpierw chciałbym podziękować wszystkim za cenne rady.Dzięki wielkie :ok:
Astra pali od strzała.Wymieniłem oring gumowy ciężko było go zdobyć ale udało się sprzedawca dopasował jakiś z mercedesa od pompy paliwa który kosztował 9zł.Po wymianie jak ręką odjoł.Pomyśleć że ludzie nabierają się na regenerację pompy a mechanik wymieni tylko oring.Jak znalazłem nie szczelność to opisałem wyżej w postach , pompka się przydała i na pewno się jeszcze przyda w garażu.
Co zrobiłem?
-Wymiana całego węża od baku do filtra na zbrojony w stalowym oplocie
-Wymiana filtra od escorta
-Przelewy wymienione (trójniki i przewody)
-Oring w pompie

Dzięki jeszcze raz :super:
Offline
Avatar użytkownika

X aster X

Forumowicz

  • Posty: 187
  • Dołączył(a): 2016-07-08, 21:34
  • Lokalizacja: Trzcianka
  • Imię: Wiesiek
  • Silnik: Y20DTH
  • KM: 101
  • Telefon: galaxy s5 neo
  • Województwo: Wielkopolskie
  • Wiek: 37
  • Garaż: Niebierki traktor kombi

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2016-11-02, 11:56

Witajcie , proszę o radę znawców tematu :)
Rano zerknąłem pod maskę by sprawdzić poziom płynów, i w zbiorniku z płynem chłodzącym a raczej na jego wewnętrznych krawędziach zaobserwowałem coś dziwnego nie wiem jak to opisać, czarna gęsta zaschnięta maź, nie jest tego wiele jak palcem się przejedzie po tym to zachowuje się jak miekka rozpuszczona guma, a płyn nie ma czystego koloru, bardziej taki podpalany mentny, czy to bedzie uszczelka pod głowica walnięta?
Offline
Avatar użytkownika

D4r3k

Ekspert

  • Posty: 3190
  • Dołączył(a): 2009-08-06, 16:34
  • Lokalizacja: Ruda śląska
  • Imię: Darek
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82???
  • GG: ?????
  • Województwo: Śląskie
  • Wiek: 33
  • Garaż: Re: Seacik D4r3k

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2016-11-02, 12:07

Nie no nie sądze nie popadajmy w skrajność
Offline
Avatar użytkownika

X aster X

Forumowicz

  • Posty: 187
  • Dołączył(a): 2016-07-08, 21:34
  • Lokalizacja: Trzcianka
  • Imię: Wiesiek
  • Silnik: Y20DTH
  • KM: 101
  • Telefon: galaxy s5 neo
  • Województwo: Wielkopolskie
  • Wiek: 37
  • Garaż: Niebierki traktor kombi

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2016-11-02, 12:10

D4r3k napisał(a):Nie no nie sądze nie popadajmy w skrajność

Nie daje mi to spokoju, mam jeszcze test upg. idę sprawdzę co wyjdzie i dam znać ;)
Offline
Avatar użytkownika

tonyslaw

Forumowicz

  • Posty: 568
  • Dołączył(a): 2012-06-25, 20:31
  • Lokalizacja: Biłgoraj
  • Imię: Tomek
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82+??
  • Telefon: Galaxy S5 mini
  • Województwo: Lubelskie
  • Wiek: 22
  • Garaż: Asia by Tony

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2016-11-13, 13:24

Panowie mam mały problem przy DTL-u. Wstawiłem zaworek zwrotny przed filtrem i po nocy auto odpalę i dopóki będę trzymał go na obrotach to będzie palił ale jak puszczę to gaśnie i nie mogę odpalić znowu bo brakuje paliwa w filtrze. Czy problem może być w przewodzie od zbiornika do filtra? Że tam jest jakaś nieszczelność i nie zdąży zaciągnąć paliwa zanim skończy się to w filtrze? Czy jak?

Dodatkowo dodam że auto wcześniej po odpięciu czujnika temp. paliło. Przelewy suche.
Offline
Avatar użytkownika

Dziadek13

Początkujący

  • Posty: 661
  • Dołączył(a): 2011-12-18, 19:27
  • Lokalizacja: Mysłowice
  • Imię: Jorg
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82KM
  • Województwo: Śląskie
  • Wiek: 100

Re: Problem z odpaleniem - silnik 2,0 - DTL - DTH

Post2016-11-13, 17:49

tonyslaw napisał(a):Panowie mam mały problem przy DTL-u. Wstawiłem zaworek zwrotny przed filtrem .

Po co ? chyba tylko po to żeby bardziej obciążyć pompe paliwa która i tak jest już słaba.Zdemontuj to i podaj pod ciśnieniem paliwo do układu od strony baku masz dojście pod tylnym siedzeniem i obserwuj gdzie ucieka jak wykryjesz to masz nieszczelność czyli ją usuń i znowu paliwo pod ciśnieniem bo może być druga nieszczelność.
Poprzednia stronaNastępna strona