Teraz jest 2017-04-26, 10:43


[ON] Brak mocy w 2. DTI

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

D4r3k

Ekspert

  • Posty: 3185
  • Dołączył(a): 2009-08-06, 16:34
  • Lokalizacja: Ruda śląska
  • Imię: Darek
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82???
  • GG: ?????
  • Województwo: Śląskie
  • Wiek: 33
  • Garaż: Re: Seacik D4r3k

Post2009-08-20, 23:46

Witam moze problem lezy w listwie sterujacej z ktorej wychadza kable na swiece zarowe mam nadzieje ze to pomoze Pozdro
Offline
Avatar użytkownika

borek

Przyjaciel

  • Posty: 381
  • Dołączył(a): 2009-03-16, 14:38
  • Lokalizacja: Czerniejewo/Gniezno
  • Imię: Piotrek
  • Silnik: X20XEV
  • KM: 136
  • Województwo: Wielkopolskie
  • Garaż: Vectra B by borek

Post2009-08-21, 10:16

Panowie, sprawa dotyczy 1.7 DTI - wczoraj jeździłem astra tapiseby, ma taki sam motor jak ja i powiem wam że moja jest strasznie zmulona...(check nei świeci, błedów na kompie nie ma, nie kopci, słychać że turbo chodzi, wkręca się na obroty ale wolniej) w poniedziałek mam dzwonić do mechanika i umówić się na konkretny termin w celu sprawdzenia auta, ale chciałem się dowiedzieć czy sam byłbym w stanie przeczyścić ten cały EGR, może przepływomierz...tylko też nie bardzo wiem gdzie np znajduję się EGR...da radę ktoś pomóc?
Offline
Avatar użytkownika

rfilo

Przyjaciel

  • Posty: 996
  • Dołączył(a): 2008-10-10, 20:11
  • Lokalizacja: Świńskie Miasteczko
  • Imię: Rafalski
  • Silnik: --- wybierz ---
  • KM: 140 bandziorów
  • GG: 1073818
  • Telefon: SGS 3
  • Województwo: Śląskie

Post2009-08-21, 10:39

uderz do minosa on czyścił ostatnio u siebie. :)
Offline
Avatar użytkownika

borek

Przyjaciel

  • Posty: 381
  • Dołączył(a): 2009-03-16, 14:38
  • Lokalizacja: Czerniejewo/Gniezno
  • Imię: Piotrek
  • Silnik: X20XEV
  • KM: 136
  • Województwo: Wielkopolskie
  • Garaż: Vectra B by borek

Post2009-08-21, 10:43

tyle że on ma 1.7 DTL, oplowski silnik, no ale zapytam, może coś pomoże :ok: :zdrowko:
Offline
Avatar użytkownika

wielq

Forumowicz

  • Posty: 123
  • Dołączył(a): 2009-07-19, 22:53
  • Lokalizacja: Kraków
  • Imię: Mateusz
  • Silnik: Y20DTH
  • KM: 101
  • Województwo: Małopolskie
  • Garaż: Astra by wielq

Post2009-08-21, 17:25

Nooo, na razie auto sie naprawia, mozliwe ze modol elektryczny od pompowtrysku jest cos zjechany, albo te zaworki klap czegos tam, w poniedzialek bede wiedzia...
Offline

hadzii123

Forumowicz

  • Posty: 267
  • Dołączył(a): 2009-08-02, 19:26
  • Lokalizacja: www
  • Imię: Paweł
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82
  • Województwo: Warmińsko-Mazurskie

Post2009-08-22, 10:42

A sprawdzaliście wakupompę, może jest nie wydajna! ;)
Offline

Mat

Początkujący

  • Posty: 80
  • Dołączył(a): 2010-02-11, 23:43
  • Imię: Paweł
  • Silnik: Y17DT
  • KM: 75
  • Telefon: Monte
  • Województwo: Opolskie

Re:

Post2010-03-15, 21:05

borek napisał(a):tyle że on ma 1.7 DTL, oplowski silnik, no ale zapytam, może coś pomoże :ok: :zdrowko:


uporałeś się z usterką? z tego co piszesz mam podobny problem...
Offline
Avatar użytkownika

mody

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 2012-11-27, 21:51
  • Lokalizacja: Ruda Śląska
  • Imię: Marek
  • Silnik: Y20DTH
  • KM: 101
  • Telefon: 696515646
  • Województwo: Śląskie

Re: [ON] Brak mocy w 2. DTI

Post2014-07-14, 21:01

miałem problem, co światła przy włączonej klimie wywalało check. USTERKA NAPRAWIONA :D przyczyna był wąż pomiędzy serwem, a wakupompa- ten taki powyginany śmiesznie co przechodzi obok zbiornika płynu hamulcowego. Najlepiej ściągnąć go całego, ja też nie widziałem z początku tego pęknięcia. A kolejnym powodem tyła ta "zastawka" która powoduję ze powietrze się nie cofa do serwa. Teraz można powiedzieć, że zobaczyłem co to są hamulce w Aśce. Żyleta. Aha jeśli wakupompa pokazuje mniej niż 0,6 bara to pewno jest nieszczelność.
Poprzednia stronaNastępna strona