Teraz jest 2017-09-24, 07:53


Kilka pytań odnośnie Vacum - pompy podciśnienia

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Dziadek13

Początkujący

  • Posty: 691
  • Dołączył(a): 2011-12-18, 19:27
  • Lokalizacja: Mysłowice
  • Imię: Jorg
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82KM
  • Województwo: Śląskie
  • Wiek: Słuszny

Re: Kilka pytań odnośnie Vacum - pompy podciśnienia

Post2016-05-11, 20:33

Tak można opornikiem, ale bywa że bez opornika też działa i nie wywala błędu tylko wtyczke wyłączyć.
Offline
Avatar użytkownika

Miniek

Forumowicz

  • Posty: 888
  • Dołączył(a): 2010-09-10, 11:38
  • Imię: MICHAŁ
  • Silnik: X20DTH
  • KM: sto jeden
  • GG: 8873103
  • Telefon: SE
  • Województwo: Lubelskie

Re: Kilka pytań odnośnie Vacum - pompy podciśnienia

Post2016-05-12, 15:25

A egr-a jakbym zostawił na swoim miejscu a przewod od niego podpiąl do drugiego sprawnego leżącego gdzieś na boku.Czy taka kombinacja coś da?Pytam tylko tak z ciekawosci.Do innych przeróbek elektrycznych brak zdolności. :dobani:
Offline
Avatar użytkownika

Dziadek13

Początkujący

  • Posty: 691
  • Dołączył(a): 2011-12-18, 19:27
  • Lokalizacja: Mysłowice
  • Imię: Jorg
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82KM
  • Województwo: Śląskie
  • Wiek: Słuszny

Re: Kilka pytań odnośnie Vacum - pompy podciśnienia

Post2016-05-12, 16:08

Miniek napisał(a):A egr-a jakbym zostawił na swoim miejscu a przewod od niego podpiąl do drugiego sprawnego leżącego gdzieś na boku.Czy taka kombinacja coś da?.

To nic nie da będzie błąd sprawdź sam.
Jakiś kolega co potrafi pracować lutownicą i po kłopocie.
Forum Astra-H.pl
Offline

mario84pll

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 2016-05-09, 20:26

Re: Kilka pytań odnośnie Vacum - pompy podciśnienia

Post2016-05-23, 06:58

Mój problem został rozwiązany dwuetapowo. Pierwszy etap to wymiana serwo. Hamulce wróciły. Ale po zatrzymaniu "na światłach" i kilkukrotnym naciśnięciu na hamulec zapalał się check. Podciśnienie wtedy spadało na dolnym wejściu pompy. Następny etap to wymiana pompy vac. Kupiona używka i też nie jest idealna. Podciśnienie na dolnym wejściu jest trochę ponad (nie wiem jak się powinno pisać, przy ujemnych wartościach ;) ) -0,6 bar, więc mało, ale są mniejsze straty przy naciskaniu hamulca mniejsze, i odzyskiwanie podciśnienia jest szybsze.
Offline

balceros

Forumowicz

  • Posty: 52
  • Dołączył(a): 2010-06-13, 10:22
  • Lokalizacja: Lubicz Dolny
  • Imię: Adam
  • Silnik: Y17DT
  • KM: 99
  • Telefon: 504649939
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie
  • Wiek: 31

Re: Kilka pytań odnośnie Vacum - pompy podciśnienia

Post2016-11-24, 17:42

Witam.
Chciałem się podzielić pewnym doświadczeniem w sprawie pompy vacuum w x17dtl.
Sytuacja wygladała nastepujaco
podczas jazdy przy okolo 2000 obrotów silniak zapala sie check i auto traci moc po chwil check gasnie i auto odzyskuje moc.
na kompie blad P0400 układ krytyczny 2
w wezykach podcisnienia elektrozaworze i mieszku egr jest olej a nie powinno go tam byc.
winne za olej w układzie ponosi zaworek zwrotny "kierunkowy" w pokrywie pompy wacu pasuje dekielek od pompy z astry I
po wymianie w przewodach podcisnienia jest sucho. :super:
Offline
Avatar użytkownika

Dziadek13

Początkujący

  • Posty: 691
  • Dołączył(a): 2011-12-18, 19:27
  • Lokalizacja: Mysłowice
  • Imię: Jorg
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82KM
  • Województwo: Śląskie
  • Wiek: Słuszny

Re: Kilka pytań odnośnie Vacum - pompy podciśnienia

Post2016-11-24, 20:50

Za chwile będzie olej w układzie tym zaworkiem jedno kierunkowym wylatuje olej zasany, wciśnięty z wałka rozrządu a zaworek znajduje się na wylocie z pompy do układu, i tam należy przedmuchać przepłukać jakąś benzynką i wtedy będzie dobrze polecam też tak zrobić z wylotem do serwa.

Obrazek

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

waldif

Początkujący

  • Posty: 57
  • Dołączył(a): 2009-07-14, 20:14
  • Imię: waldi
  • Silnik: Y20DTH
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie

Re: Kilka pytań odnośnie Vacum - pompy podciśnienia

Post2016-12-18, 18:33

Witam, zarzucam film z pracy zaworków podciśnienia. Proszę o ocenę czy pracują prawidłowo. Silnik Y20DTH. Problem jest taki że auto muła do momentu kiedy złapie turbina, co widać na filmie jak szybko rosną obroty po przekroczeniu 2000obr/min. Check się nie zapala. Podczas jazdy auto często szarpie przy obrotach 1500-2000 obr/min. Wymieniałem przewody podciśnienia, kolektor wyczyszczony, dźwignia od turbo pracuje raczej lekko i w pełnym zakresie (chyba że się cofa podczas przygazowania?? ). Co jeszcze można zrobić??


https://www.youtube.com/watch?v=KR9M-Ekjprs&index=1&list=PLZLQJqYlkoAvuCdipOCNYGApiHMRd09eE
Offline
Avatar użytkownika

LuMpY

Moderator

  • Posty: 6642
  • Dołączył(a): 2013-06-04, 18:52
  • Imię: Maciek
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82
  • Województwo: Małopolskie
  • Garaż: Astra G 2.0 DTL by LuMpY

Re: Kilka pytań odnośnie Vacum - pompy podciśnienia

Post2016-12-19, 06:57

profilaktycznie przeczyścić EGR oraz czujnik ciśnienia doładowania

jeśli szarpanie występuje też przy odpaleniu silnika to świece do sprawdzenia bo w tej porze roku to wychodzi na jaw kiedy jest zimno na zewnątrz
Poprzednia stronaNastępna strona