Teraz jest 2017-07-28, 03:55


Szybkie pytania i odpowiedzi XXI

  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Kremius

Forumowicz

  • Posty: 1026
  • Dołączył(a): 2014-04-01, 12:57
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Imię: Adam
  • Silnik: X14XE
  • KM: 90
  • Województwo: Mazowieckie
  • Garaż: Astra Midnight Black by Kremius

Szybkie pytania i odpowiedzi XXI

Post2015-02-12, 20:31

Od tyłu w sensie patrząc od przodu auta (zderzaka), bo była tam jakaś metalowa szeroka jakby spinka, lecz jak chciałem ją zdjąć to wystrzeliła w kosmos i tyle ją od tamtej pory widziałem (jakiś miesiąc temu). Poza tym gdzieś jeszcze się on trzyma ?? Oraz czy można go wyciągnąć, bez potrzeby spuszczania płynu i odłączania węży (np. unieść lekko w górę, aby można było wszystko wyciągnąć) ??
Offline
Avatar użytkownika

_wojtekk_

Klubowicz

Re: Szybkie pytania i odpowiedzi XX

Post2015-02-12, 20:36

tak :P to co ci ucieklo :P takie jest widoczne miejsce na spinke blisko korka :P teraz powinien bez tego ci sie ruszyc jest na takich prowadnicach :)
Offline
Avatar użytkownika

radasgt4

Forumowicz

  • Posty: 570
  • Dołączył(a): 2013-06-06, 16:24
  • Lokalizacja: Poznań
  • Imię: Radek
  • Silnik: X16XEL
  • KM: 101
  • GG: 9175911
  • Województwo: Wielkopolskie

Re: Szybkie pytania i odpowiedzi XX

Post2015-02-12, 20:42

Alzatian napisał(a):Jutro czeka mnie wymiana łączników stabilizatora i gum stabilizatora i stąd moje pytanie, czy macie jakieś swoje magiczne sposoby na wymianę tych gum stabilizatora? Jakieś klucze, przedłużki, grzechotki, czy inne sposoby. I drugie pytanie, czy śruby ciężko wykręcają się, czy raczej nie powinny być zapieczone?

_wojtekk_ napisał(a):jak wyciagalem stabilizator to sie nameczylem :P wez sprobuj bez niczego go odkrecic a jak zacznie sie krecic to wbijaj go glebiej bo jak wiemy jest on na stozku :P

Dzidek napisał(a):@Alzatian
Najlepiej jakbyś miał klucz oczkowy przegubowy z grzechotką albo zwykły oczkowy z grzechotką ewentualnie, bo tak to jest mozolna robota - dojście jest kiepskie i trzeba "milimetr po milimetrze" odkręcać i nakładać klucz na śrubę ponownie. A co do drugiego pytania to jak wcześniej potraktujesz śruby czymś typu WD40 to nie powinno być problemów.

żaden penetrator i odrdzewiacz nie dał rady... trzeba było ciąć łącznik szlifierką. Wojtek, po co , czemu i w jakim celu stabilizator ma się zacząć kręcić? i gdzie chcesz go wbijać?
Forum Astra-H.pl
Offline

Kremius

Forumowicz

  • Posty: 1026
  • Dołączył(a): 2014-04-01, 12:57
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Imię: Adam
  • Silnik: X14XE
  • KM: 90
  • Województwo: Mazowieckie
  • Garaż: Astra Midnight Black by Kremius

Re: Szybkie pytania i odpowiedzi XX

Post2015-02-12, 20:44

A da radę go wyciągnąć bez rozłączania wszystkiego, np. wysunąć na tych prowadnicach (pytanie w którą stronę) i lekko unieść, aby dało się wyjąć "skarby" jakie tam Asia schowała przede mną.

Tak na marginesie. Czytałem, że należy spiłować główki liftów, aby nie opierały się o błotnik (u siebie zauważyłem, że same mocowanie przy masce lekko opiera się o błotnik - znaczy ta kulka). Czym najlepiej to zrobić ??
Offline

Dzidek

Forumowicz

  • Posty: 322
  • Dołączył(a): 2011-08-19, 19:53
  • Imię: Jacek
  • Silnik: X16XEL
  • KM: 101
  • Województwo: Pomorskie

Re: Szybkie pytania i odpowiedzi XX

Post2015-02-12, 20:54

radasgt4 napisał(a):
Alzatian napisał(a):Jutro czeka mnie wymiana łączników stabilizatora i gum stabilizatora i stąd moje pytanie, czy macie jakieś swoje magiczne sposoby na wymianę tych gum stabilizatora? Jakieś klucze, przedłużki, grzechotki, czy inne sposoby. I drugie pytanie, czy śruby ciężko wykręcają się, czy raczej nie powinny być zapieczone?

_wojtekk_ napisał(a):jak wyciagalem stabilizator to sie nameczylem :P wez sprobuj bez niczego go odkrecic a jak zacznie sie krecic to wbijaj go glebiej bo jak wiemy jest on na stozku :P

Dzidek napisał(a):@Alzatian
Najlepiej jakbyś miał klucz oczkowy przegubowy z grzechotką albo zwykły oczkowy z grzechotką ewentualnie, bo tak to jest mozolna robota - dojście jest kiepskie i trzeba "milimetr po milimetrze" odkręcać i nakładać klucz na śrubę ponownie. A co do drugiego pytania to jak wcześniej potraktujesz śruby czymś typu WD40 to nie powinno być problemów.

żaden penetrator i odrdzewiacz nie dał rady... trzeba było ciąć łącznik szlifierką. Wojtek, po co , czemu i w jakim celu stabilizator ma się zacząć kręcić? i gdzie chcesz go wbijać?

Ja pisałem o gumach stabilizatora.
Offline
Avatar użytkownika

T.Boy

Forumowicz

  • Posty: 454
  • Dołączył(a): 2013-04-23, 20:38
  • Lokalizacja: Stalowa Wola
  • Imię: Tomasz
  • Silnik: X20XEV
  • KM: 136
  • Województwo: Podkarpackie
  • Garaż: Astra Sportive

Re: Szybkie pytania i odpowiedzi XX

Post2015-02-12, 20:55

Ja ostatnio podnosiłem zbiorniczek (nie podpięta wtyczka od czujnika poziomu płynu) bez odłączania przewodów wody. Zdjąłem spinkę, wysunąłem z prowadnic, wypiąłem przewody wody z uchwytów i zbiorniczek uniósł mi się przynajmniej na 10cm.
Offline
Avatar użytkownika

qp_seba_qp

Forumowicz

Re: Szybkie pytania i odpowiedzi XX

Post2015-02-12, 20:57

David87 napisał(a):
qp_seba_qp napisał(a):Panowie mam dwa pytania.
Pierwsze co to za wtyczka ?Obrazek
Drugie i jednoczesnie trzecie pytanie.
Krańcówka w klapie bagaznika która odpowiada za włączenie/wyłączenie w bagażniku powinna działać dopiero po zamontowaniu ?
Bo jak mam ja ba wierzchu to nie działa, muszę dopiero ją wsadzić w jej miejsce i wtedy załącza, tak jakby dostawała masę.
I jaką śruba powinnna być przykrecona do klapy, zwykła/wkretem czy jakaś z ocynkiem ?

Ad.1Zrób dokladniejsze i wyrazniejsze zdjęcie i skąd ta wtyczka wychodzi
Ad.2,3 Wszystkie krancowku pracują na masie czyli albo odcinasz dopływ masy do żarówki (zamknięta klapa/drzwi) albo doprowadzasz ja( otwarta klapa/drzwi) a przykrec obojętnie jaką tylko żeby przewodzila prąd a oryginalnie jest taki mały wkręt

Zrobię jutro i wrzucę.
Ta wsuwka wychodzi dokładnie z tego miejsca gdzie wkłada się lampkę.
Co do krańcówki, u mnie obojetnie jak ją podłącze (obojetnie jaka kostka do jakiego bolca) to i tak swieci.
Tak powinno być ?
Offline
Avatar użytkownika

radasgt4

Forumowicz

  • Posty: 570
  • Dołączył(a): 2013-06-06, 16:24
  • Lokalizacja: Poznań
  • Imię: Radek
  • Silnik: X16XEL
  • KM: 101
  • GG: 9175911
  • Województwo: Wielkopolskie

Re: Szybkie pytania i odpowiedzi XX

Post2015-02-12, 21:01

Dzidek napisał(a):
radasgt4 napisał(a):
Alzatian napisał(a):Jutro czeka mnie wymiana łączników stabilizatora i gum stabilizatora i stąd moje pytanie, czy macie jakieś swoje magiczne sposoby na wymianę tych gum stabilizatora? Jakieś klucze, przedłużki, grzechotki, czy inne sposoby. I drugie pytanie, czy śruby ciężko wykręcają się, czy raczej nie powinny być zapieczone?

_wojtekk_ napisał(a):jak wyciagalem stabilizator to sie nameczylem :P wez sprobuj bez niczego go odkrecic a jak zacznie sie krecic to wbijaj go glebiej bo jak wiemy jest on na stozku :P

Dzidek napisał(a):@Alzatian
Najlepiej jakbyś miał klucz oczkowy przegubowy z grzechotką albo zwykły oczkowy z grzechotką ewentualnie, bo tak to jest mozolna robota - dojście jest kiepskie i trzeba "milimetr po milimetrze" odkręcać i nakładać klucz na śrubę ponownie. A co do drugiego pytania to jak wcześniej potraktujesz śruby czymś typu WD40 to nie powinno być problemów.

żaden penetrator i odrdzewiacz nie dał rady... trzeba było ciąć łącznik szlifierką. Wojtek, po co , czemu i w jakim celu stabilizator ma się zacząć kręcić? i gdzie chcesz go wbijać?

Ja pisałem o gumach stabilizatora.

a ja o łącznikach bo pytanie było również o łączniki. u mnie śruba się kręciła w kółko więc ciąłem szlifierą
Następna strona