Teraz jest 2017-10-17, 17:46


[Manual] Jak można za grosze wyłączyć egr pneumatyczny.

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Dziadek13

Początkujący

  • Posty: 692
  • Dołączył(a): 2011-12-18, 19:27
  • Lokalizacja: Mysłowice
  • Imię: Jorg
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82KM
  • Województwo: Śląskie
  • Wiek: Słuszny

Re: [Manual] Jak można za grosze wyłączyć egr pneumatyczny.

Post2017-06-22, 19:50

Zawsze można spróbować dać trzecią diode lub tylko jedną.
Offline

Davvvvi

Początkujący

  • Posty: 78
  • Dołączył(a): 2017-03-05, 23:20
  • Imię: Dawid
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82
  • Województwo: Łódzkie
  • Wiek: 33

Re: [Manual] Jak można za grosze wyłączyć egr pneumatyczny.

Post2017-07-30, 16:53

Wracam do tematu. Nie wiem skąd to się wzięło ale jadąc dzisiaj koło 120km/h nagle check i spadek mocy, a o to co pokazał komp:
Obrazek
Co to może być? Czyżby może coś z EGR? Dodam że oba zaworki są odłączone. Jeżdżę bez klap.
Offline
Avatar użytkownika

Dziadek13

Początkujący

  • Posty: 692
  • Dołączył(a): 2011-12-18, 19:27
  • Lokalizacja: Mysłowice
  • Imię: Jorg
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82KM
  • Województwo: Śląskie
  • Wiek: Słuszny

Re: [Manual] Jak można za grosze wyłączyć egr pneumatyczny.

Post2017-08-02, 16:03

P1125 - Za mocne wejście zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania
- Otwarty obwód zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania
-P1125 - Otwarty obwód zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania lub za mocne wejście zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania, bądź wadliwe działanie układu krytycznego 1 lub układu krytycznego 2.
Obieg zaworu regulującego ciśnienie ładowania - uszkodzone części składowe: próżniowy element nastawczy - zawór regulacyjny ciśnienia ładowania lub zwarcie w obwodzie prądowym modułów sterujących zacisk 96
-P1125 - Wadliwe działanie układu krytycznego 1 lub 2.
Na początku należy sprawdzić układ podciśnieniowy - szczelności,wartości samego podciśnienia. W tym silniku to podstawa! Jeśli oscyluje na poziomie 0,7 - 1 bar - to OK. Następnie sprawdzamy zaworki sterujące - a jest tam ich przynajmniej 3 sztuki... Czyli - rozłączamy wtyczkę od zaworu np. turbiny, uruchamiamy silnik i na zawór podajemy 12V - polaryzacja nie ma znaczenia. Jeśli cięgno turbiny się przesunie w skrajną pozycję - zawór OK, jeśli nie to jest uszkodzony lub nie ma podciśnienia. I tak po kolei...
Być może jest problem z zaworem upustowym turbiny z jego sterowaniem stąd też błąd 1125.Lub zacierający sie siłownik regulacji turbo,lub przewód od turbiny do dolotu nieszczelny albo sterowanie turbiny podciśnieniem uszkodzone.Po prostu P1125 jest od turbo i z nim związanym sprzętem.

Pisze że nie występuje czyli coś chwilowe podmień ez od turbo.
Forum Astra-H.pl
Offline

Davvvvi

Początkujący

  • Posty: 78
  • Dołączył(a): 2017-03-05, 23:20
  • Imię: Dawid
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82
  • Województwo: Łódzkie
  • Wiek: 33

Re: [Manual] Jak można za grosze wyłączyć egr pneumatyczny.

Post2017-08-15, 06:05

Dzięki za info. A czy do podmiany ez turbo mogę użyć któregoś z ez od egr? Tak sobie myślę. Już wcześniej miałem ten problem przy odcięciu turbo przy 120 i to było związane właśnie z egr off. Dopiero odłączenie przekaźnika naprawiło problem połowicznie no i tak odcianało przy 140kmh. Może faktycznie przylutuję jeszcze jedną diodę i to pomoże. Pewnie i pasowało by przeczyścić czujnik w przepływce,bo ja go nie czyściłem jeszcze.
Offline
Avatar użytkownika

Dziadek13

Początkujący

  • Posty: 692
  • Dołączył(a): 2011-12-18, 19:27
  • Lokalizacja: Mysłowice
  • Imię: Jorg
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82KM
  • Województwo: Śląskie
  • Wiek: Słuszny

Re: [Manual] Jak można za grosze wyłączyć egr pneumatyczny.

Post2017-08-16, 19:05

Davvvvi napisał(a):Dzięki za info. A czy do podmiany ez turbo mogę użyć któregoś z ez od egr? .

Ja mam też DTL i wystarcza 1 dioda a każdy ez możesz podmienić byle był sprawny bo jak by to było od egr czli emulatora to błąd był by P0400 a ty masz błąd od turbiny czyli ez lub gruszka albo spada podciśnienie.
Offline

Davvvvi

Początkujący

  • Posty: 78
  • Dołączył(a): 2017-03-05, 23:20
  • Imię: Dawid
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82
  • Województwo: Łódzkie
  • Wiek: 33

Re: [Manual] Jak można za grosze wyłączyć egr pneumatyczny.

Post2017-08-16, 19:28

To muszę popodmieniać. Ten błąd mi wyskakiwał więc to na pewno nie jest wina emulatora. Różnica jeat tylko taka,że jak odpiołem przewody emulatora od przepływomierza to błąd wyskakiwał przy 140kmh. Z podpiętym wyskakuje przy 120kmh. dlatego pomyślałem o jeszcze jednej diodzie. Chociarz chyba z tego powodu dołożyłem drugą i chyba nie pomógł jednak. Czy np. czujnik w przepływce może mieç na to jakiś wpływ?
Offline
Avatar użytkownika

Dziadek13

Początkujący

  • Posty: 692
  • Dołączył(a): 2011-12-18, 19:27
  • Lokalizacja: Mysłowice
  • Imię: Jorg
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82KM
  • Województwo: Śląskie
  • Wiek: Słuszny

Re: [Manual] Jak można za grosze wyłączyć egr pneumatyczny.

Post2017-08-17, 19:14

Nie, tam leci sygnał pomniejszony o 0.7V przez tą diode, bo o tyle pomniejsza się sygnał jak otwiera się egr bez emulatora.
A błąd P1125 jest od turbo i z nim związanym sprzętem.A co do różnicy 120kmh i 140kmh to wynika z zastosowania emulatora lub bez nie związany z błędem P1125.
Offline
Avatar użytkownika

michlacz231

Początkujący

  • Posty: 90
  • Dołączył(a): 2016-03-05, 10:38

Re: [Manual] Jak można za grosze wyłączyć egr pneumatyczny.

Post2017-08-20, 18:51

Mam pytanie , co to daje ;D ?
Poprzednia stronaNastępna strona