Teraz jest 2017-04-28, 07:09


Jakie tarcze i klocki hamulcowe??

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

bikeman1

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 2013-10-10, 07:20
  • Imię: Bartek
  • Silnik: Y17DT
  • Województwo: Mazowieckie
  • Wiek: 34

Re:

Post2016-12-11, 06:49

Alek napisał(a):Przy kupowaniu oryginalnych kompletów pamiętajcie, że zazwyczaj klocki w nich może i są oryginalne, ale nie są to klocki takie jak idą na pierwszy montaż tylko posprzedażne, a te różnią się od tych co idą na pierwszy montaż... Warto wcześniej zadzownić do ASO i dokładnie sprawdzić numery katalogowe i dowiedzieć się jakie są zestawy w ASO, a potem porównać to do ofert z allegro i innych.


Wiem, ze wypowiedz sprzed kilku lat, ale majaca sens, bo do Astry H jak kupowałem klocki to wlasnie ten zasasdy sie trzymałem.

Przeglądam ecata24 i nie moge znależć chyba numeru GM klocków z pierwszego montazu, wydaje mi sie ze wszystko jest posprzedażne.

Numery jakie znalazłem to:
GM 16 05 035,
16 05 034,
16 05 000,
16 05 070,
16 05 091,
16 05 009,
16 05 984,
16 05 997 - według ecat24 sa zamienne z 16 05 998, a to juz wyglada jak piewszy montaz, tyle ze podana jest ten informacja ze to jest do Z20LET, pytanie czy jakoś znacząco sie rózni
16 05 966

Jak ktos temat rozkminił prosze o pomoc
Offline
Avatar użytkownika

magneto500

Moderator

  • Posty: 1070
  • Dołączył(a): 2014-06-12, 17:08
  • Lokalizacja: Ostrowiec/Warszawa
  • Imię: Tomek
  • Silnik: Z18XE
  • KM: 125
  • GG: 5001449
  • Telefon: komórkowy
  • Województwo: Świętokrzyskie
  • Garaż: Z18XE by magneto500

Re: Jakie tarcze i klocki hamulcowe??

Post2016-12-11, 08:20

Guzik prawda. Popros o dwa kosztorysy. Jeden dla fabrycznych a drugi dla posprzedaznych klockow. Indywidualni biora 50/50 a flota glownie posprzwdazne.

Wysłano z mojego Huawei P8 Lite przy użyciu Tapatalk.
Offline
Avatar użytkownika

bikeman1

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 2013-10-10, 07:20
  • Imię: Bartek
  • Silnik: Y17DT
  • Województwo: Mazowieckie
  • Wiek: 34

Re: Jakie tarcze i klocki hamulcowe??

Post2016-12-11, 17:36

Dobrze, wycena wyceną, ale czy ktos ma symbol klocków z pierwszego montazu?
Offline
Avatar użytkownika

bikeman1

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 2013-10-10, 07:20
  • Imię: Bartek
  • Silnik: Y17DT
  • Województwo: Mazowieckie
  • Wiek: 34

Re: Jakie tarcze i klocki hamulcowe??

Post2016-12-11, 19:09

Witam ponownie

Wydaje mi sie ze temat zostaje pomału jaśniejszy

Wiec tak w ecat24 jest info na temat klocków o numerze 16 05 966 - ze sa to klocki do Astry G tyle ze w nawiasie jest kod silnika X20XER[L34]

Obrazek

I te klocki mi rzeczywiście wyglądają na pierwszy montaz a nie po-sprzedażowe.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A tutaj są po-sprzedażówki GM 16 05 035

Obrazek


Tylko teraz pytanie, czy te klocki z pierwszego montazu beda pasować do Astry z silnikiem np 1.7 CDTI...
Offline
Avatar użytkownika

stachu1804

Początkujący

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 2015-04-26, 13:08
  • Lokalizacja: Eindhoven
  • Imię: Tomasz
  • Silnik: X18XE1
  • KM: 116
  • Województwo: Wielkopolskie
  • Wiek: 30

Re: Jakie tarcze i klocki hamulcowe??

Post2017-01-25, 18:00

witam,
podłącze się do tematu zamierzam wymienić komplet hamulców tzn tarcze przód i tył oraz klocki....może podpowiedzieć żebym złych nie kupił bo słyszałem ze są rożne wersje?...Astra 98r 1.8 116KM wiem tyle ze 5 otworów w feldze. oraz co możecie polecić zastanawiam się nad hamulcami Brembo, Ferodo i ATE....przód wentylowane wewnętrznie, tył pełne.
Offline

Maćko

Klubowicz

Re: Jakie tarcze i klocki hamulcowe??

Post2017-01-25, 18:05

Musisz zobaczyć jaki zacisk masz na tylnej osi, jest dwóch producentów: Lucas i Bosch. Musisz kupić klocki pod konkretnego producenta.
Offline
Avatar użytkownika

KamilF

Klubowicz

  • Posty: 537
  • Dołączył(a): 2010-09-05, 12:25
  • Lokalizacja: Warszawa/Chełm
  • Imię: Kamil
  • Silnik: Z20LET
  • KM: 2xx?
  • Województwo: Mazowieckie
  • Wiek: 25
  • Garaż: * Brown Sugar Bertone *

Re: Jakie tarcze i klocki hamulcowe??

Post2017-01-25, 23:39

I zrezygnowałbym z miejsca z Brembo ;) Za namową znajomego mechanika, który ogarnia wiele aut, ale głównie BMW polecał mi Textar`a. Zdecydowałem się najpierw zakładając na tył, później na przód. Generalnie jestem bardzo zadowolony, są ciche nie piszczą, było kilka ostrych hamowań, włącznie z ganianiem po serpentynach i nic się z nimi nie dzieje, a do tego nie są drogie ;)
Offline
Avatar użytkownika

stachu1804

Początkujący

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 2015-04-26, 13:08
  • Lokalizacja: Eindhoven
  • Imię: Tomasz
  • Silnik: X18XE1
  • KM: 116
  • Województwo: Wielkopolskie
  • Wiek: 30

Re: Jakie tarcze i klocki hamulcowe??

Post2017-01-26, 22:43

Oki dzięki, w sobotę sprawdzę bo wjeżdżam na kanał wymieniać kata;)....mam lekki lek przed zapieczonymi śrubami;)
Poprzednia stronaNastępna strona