Teraz jest 2017-04-27, 21:41


Wybór zawieszenia gwintowanego

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Watriu

Początkujący

  • Posty: 78
  • Dołączył(a): 2015-05-09, 10:57
  • Lokalizacja: Chrzanów
  • Imię: Krzysztof
  • Silnik: Z16SE
  • KM: 84
  • Województwo: Małopolskie
  • Wiek: 22
  • Garaż: Astra G01, Watriu

Re: Wybór zawieszenia gwintowanego

Post2017-01-04, 00:26

Chuck90 napisał(a):Czyli lepiej szukać KW, tak obstawiałem. A będę w stanie kupić dobry gwint KW w granicach 900 zł ? Oczywiście używany.


Raczej tak, ale jak dla mnie to za tą kasę lepiej kupić nowego MTSa na gwarancji i nie mieć potem przygód z używanym gwintem ;)
Offline
Avatar użytkownika

Slovak

Początkujący

Re: Wybór zawieszenia gwintowanego

Post2017-01-04, 16:32

Kupisz MTS, FK i będziesz się jedynie denerwował (dziwne stuki, słaby komfort wybierania dziur). Z nowych tylko od AP w górę, inne po prostu są imitacją porządnego zawieszenia sportowego.
Offline
Avatar użytkownika

Cinek_Gdynia

Forumowicz

  • Posty: 2115
  • Dołączył(a): 2013-07-10, 07:35
  • Lokalizacja: Gdynia
  • Imię: Marcin
  • Silnik: X25XE
  • KM: 350
  • Województwo: Pomorskie
  • Wiek: 30
  • Garaż: Cinkowóz

Re: Wybór zawieszenia gwintowanego

Post2017-01-04, 18:45

Slovak napisał(a):Kupisz MTS, FK i będziesz się jedynie denerwował (dziwne stuki, słaby komfort wybierania dziur). Z nowych tylko od AP w górę, inne po prostu są imitacją porządnego zawieszenia sportowego.


Polać temu Panu!
Slovak ale tu i tak zaraz 90% forum będzie się spierać ze mts i FK są twardymi gwintami i po co przepłacać xD


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Offline
Avatar użytkownika

Watriu

Początkujący

  • Posty: 78
  • Dołączył(a): 2015-05-09, 10:57
  • Lokalizacja: Chrzanów
  • Imię: Krzysztof
  • Silnik: Z16SE
  • KM: 84
  • Województwo: Małopolskie
  • Wiek: 22
  • Garaż: Astra G01, Watriu

Re: Wybór zawieszenia gwintowanego

Post2017-01-04, 19:45

Ale jak kolega pisał, że ma do wydania 900 zł na K&W to jak ma kupić nowe AP?
Offline
Avatar użytkownika

Chuck90

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 2016-07-24, 09:03
  • Imię: Damian
  • Silnik: X18XE1
  • KM: 116
  • Województwo: Małopolskie
  • Wiek: 21

Re: Wybór zawieszenia gwintowanego

Post2017-01-04, 23:10

Tak wiem, na gwincie MTS, FK itp. będzie mniejszy komfort jazdy to na pewno, ale mam zamiar wydać max te 1000 zł i nie wiem czy znajdę w takiej kwocie jakiś sensowny gwint z AP lub KW, jasna sprawa że wolałbym mieć zawias z wyższej półki, ale budżet nie puszcza. Będę przeglądał aukcje może coś się trafi do wiosny :D
Offline
Avatar użytkownika

Teo

Początkujący

  • Posty: 74
  • Dołączył(a): 2016-03-14, 19:49
  • Imię: Przemek
  • Silnik: Z16XE
  • KM: było 100
  • Telefon: LG X-Power
  • Województwo: Pomorskie
  • Wiek: 25

Re: Wybór zawieszenia gwintowanego

Post2017-01-07, 10:02

Cinek_Gdynia napisał(a):
Slovak napisał(a):Kupisz MTS, FK i będziesz się jedynie denerwował (dziwne stuki, słaby komfort wybierania dziur). Z nowych tylko od AP w górę, inne po prostu są imitacją porządnego zawieszenia sportowego.


Polać temu Panu!
Slovak ale tu i tak zaraz 90% forum będzie się spierać ze mts i FK są twardymi gwintami i po co przepłacać xD


Nie no MTS w życiu nie dorówna markowym gwintom, nawet jak będzie ze złota :D
Ale fakt faktem, przód MTS pracuje super (pomimo, że czasem go bujnie za mocno) ale za to tył jest ch*** na maksa!
Przynajmniej w kombi :P
Poprzednia strona