Teraz jest 2017-04-28, 07:16


Silniki z rodziny 20DT: X20DTL, X20DTH, Y20DTL, Y20DTH

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

wesol

Forumowicz

  • Posty: 4221
  • Dołączył(a): 2008-05-05, 22:03
  • Lokalizacja: Goleniów

Re: Silniki z rodziny 20DT: X20DTL, X20DTH, Y20DTL, Y20DTH

Post2016-02-03, 15:23

zadna frima regenerujaca ci nei da zadnego kwitka ktory by byl cos wart. Zawsze sie wypra ze to twoja wina. A to filtr powietrza a to jakies ciała obce w dolocie a to cos w wydechu itd.
Kazde turbo popuszcza oliwe nawet nowe popuszczaja odrobine. Ona maja popuszczac. Jakby nie puszczaly to by dlugo nie pochodzily to kazde turbo ma mikro luz poprzeczny by filmem olejowym niwelowac ów luz i tworzyc poslizg dla wirnika obracajacego sie 12-razy szybciej jak szlifierka kątowa. Jelsi sie ci poci nazewnatrz to poci sie albo na laczeniu podejscia oleju do turbo albo na slywie oleju z turbo. Tam jest na jednym uszczelka a na drugim na stozku uszczleniane. Spróbuj dokrecic srubki i nakretke i umyj to. Weze doltoowe i wylotowe tez mozesz rozebrac i umyc oraz dac pozadne opaski skrecane srubka a nie te dretwe slimakowe nie nadajace sie nawet do węża ogrodowego.
Offline

PItrek

Początkujący

  • Posty: 222
  • Dołączył(a): 2014-01-17, 16:33
  • Imię: Piotrek
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82
  • GG: 1579165
  • Województwo: Śląskie

Re: Silniki z rodziny 20DT: X20DTL, X20DTH, Y20DTL, Y20DTH

Post2016-02-03, 15:35

Ja od ponad 7 tyś km, nie dolałem nic do silniczka, bo oleju mi nie ubywa w ogóle, sparwdzę sobie jeszcze raz wszystko tam, zrobię to co Mi doradziłeś i zobaczymy, z tego co wiem i słyszę to turbinka lekko mi swiszczy jak mocniej przegazuje np na luzie - nie wiem czy to normalne czy nie ?
Offline

Patryk1803

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 2016-02-14, 15:09

Re: Silniki z rodziny 20DT: X20DTL, X20DTH, Y20DTL, Y20DTH

Post2016-02-14, 15:35

Witam, jestem tu nowy i jeszcze nie wiem jak założyć temat, więc piszę tutaj ,a wiec mam astre 2.0 dtl 82 km i zapala mi sie check, gdy przekrocze 3 tysiace obrotow to musze się zatrzymac i zgasić i zapalic samochód, gdy jadę to się zapala i musze odpuscic gaz i dac więcej i wtedy gaśnie, wie ktos co tok może być ?
Offline

bruno62

Początkujący

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): 2009-06-25, 06:40
  • Lokalizacja: Pielgrzymowice
  • Imię: Bruno
  • Silnik: Y20DTH
  • Województwo: Śląskie

Re: Silniki z rodziny 20DT: X20DTL, X20DTH, Y20DTL, Y20DTH

Post2016-02-14, 20:21

Wersja optymistyczna-przetarty wężyk, wersja pesymistyczna- grucha od turbiny lub vacum pompa(chociaż, podobno te pompy praktycznie się nie psują).
W rzeczywistości, z jakiegoś powodu opisanego powyżej, turbina nie ma "pełnej mocy".
Na początek posprawdzaj przewody!
Offline

Patryk1803

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 2016-02-14, 15:09

Re: Silniki z rodziny 20DT: X20DTL, X20DTH, Y20DTL, Y20DTH

Post2016-02-15, 06:55

Ok, tak zrobię, dam znać po sprawdzeniu , dzieki za pomoc
Offline

Mirson1

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 2016-02-17, 19:41

Re: Silniki z rodziny 20DT: X20DTL, X20DTH, Y20DTL, Y20DTH

Post2016-02-18, 16:35

Mam opla astre 2.0l z 2001 r. Dizel i nie pali mi rano ...wymieniłem filtr paliwa i nic wymieniłem zawór zwrotny pompy i też nic to niedało wymieniłem przelewy wtrysków iteż nic to niedało wkońcu wymieniłem uszczelniacze wtrysków i nic z tego mam teras takie pytanie czy jak smok w baku paliwa będzie brudny to nie będzie palił też rano .,jak sprawdzić przewody paliwowe samemu w domu i jak odpowietrzyć układ paliwowy samemu w domu proszę o podpowieć dziękuje z góry.…..
Offline

leszek1970

Forumowicz

  • Posty: 228
  • Dołączył(a): 2015-07-13, 10:51
  • Imię: Leszek
  • Silnik: Y20DTH
  • KM: 101
  • Województwo: Podlaskie

Re: Silniki z rodziny 20DT: X20DTL, X20DTH, Y20DTL, Y20DTH

Post2016-04-19, 14:28

Ale nie pali tylko rano czy później też? Ogólnie czy możesz go uruchomić i w jakich warunkach.
Offline

turi

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 2016-07-18, 07:11

Re: Silniki z rodziny 20DT: X20DTL, X20DTH, Y20DTL, Y20DTH

Post2016-07-18, 07:23

Witam,

Astra G 2.0di 16v (X20DTL)

Od jakiegoś w Asterce czasu pojawił się następujący problem:

Autko podczas jazdy (nieistotne czy na ciepłym silniku, czy na zimnym) kiedy dochodzi obrotów na poziomie 2500 - 3000 obr/min zapala się check i traci moc. Kiedy puszczę pedał gazu i obroty spadną - kontrolka gaśnie i auto odzyskuje moc. Dodam, że przy podłączeniu do komputera nie pokazuje błędów. Sprawdzone Turbo - działa, reaguje. Przepływka czysta, filtry ok. Auto nie dymi.

Czy ktoś może miał podobny przypadek? Czy ktoś może mieć pomysł w czym tkwi problem?

Z góry dziękuję za odpowiedź!

pozdrawiam !
Poprzednia stronaNastępna strona