Teraz jest 2017-07-22, 15:51


Silniki z rodziny 20DT: X20DTL, X20DTH, Y20DTL, Y20DTH

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

LuMpY

Moderator

  • Posty: 6595
  • Dołączył(a): 2013-06-04, 18:52
  • Imię: Maciek
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82
  • Województwo: Małopolskie
  • Garaż: Astra G 2.0 DTL by LuMpY

Re: Silniki z rodziny 20DT: X20DTL, X20DTH, Y20DTL, Y20DTH

Post2016-07-18, 08:09

coś kolega ściemnia - jeśli wywala check i auto traci moc to kod błędu musi być, nie ma innej opcji!

co do samego błędu to do sprawdzenia w pierwszej kolejności szczelność układu podciśnienia od pompy do turbo, czujnik ciśnienia doładowania i jeśli to nie pomoże to sprawdzenia EGR - to opcje które sam ogarniesz bez mechanika i naprawa będzie tania
Offline
Avatar użytkownika

Widget

Forumowicz

  • Posty: 246
  • Dołączył(a): 2011-09-08, 23:42
  • Lokalizacja: Brodnica
  • Imię: Łukasz
  • Silnik: Y20DTH
  • KM: 101
  • GG: 151000
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie
  • Garaż: ﭮﭒﭫﭖﭲﮊﮎﮆ by Widget

Re: Silniki z rodziny 20DT: X20DTL, X20DTH, Y20DTL, Y20DTH

Post2016-11-25, 18:27

Mam problem z autem ostatnio. Któregoś dnia auto odpaliło, zgasło po paru sekundach i umarło. Rozrusznik kręcił itd. poza tym nic się nie działo, nawet nie odpalał na chwilę. Auto poszło na warsztat, okazało się że układ był zapowietrzony bo któryś oring puścił i gdzieś ponoć puszczało powietrze. Minął tydzień i znowu to samo. Czy to możliwe żeby przyczyna awarii leżała gdzie indziej? Pompa pada? Może jakaś typowa awaria, ktoś się spotkał?

Y20DTH
Offline
Avatar użytkownika

LuMpY

Moderator

  • Posty: 6595
  • Dołączył(a): 2013-06-04, 18:52
  • Imię: Maciek
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82
  • Województwo: Małopolskie
  • Garaż: Astra G 2.0 DTL by LuMpY

Re: Silniki z rodziny 20DT: X20DTL, X20DTH, Y20DTL, Y20DTH

Post2016-11-25, 22:42

Jest obszerny temat o zapowietrzaniu sie diesla, sam w nim opisałem test z filtrem paliwa, poszukaj, przeczytaj i działaj ;)


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Forum Astra-H.pl
Offline
Avatar użytkownika

Widget

Forumowicz

  • Posty: 246
  • Dołączył(a): 2011-09-08, 23:42
  • Lokalizacja: Brodnica
  • Imię: Łukasz
  • Silnik: Y20DTH
  • KM: 101
  • GG: 151000
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie
  • Garaż: ﭮﭒﭫﭖﭲﮊﮎﮆ by Widget

Re: Silniki z rodziny 20DT: X20DTL, X20DTH, Y20DTL, Y20DTH

Post2016-11-26, 01:57

LuMpY napisał(a):Jest obszerny temat o zapowietrzaniu sie diesla, sam w nim opisałem test z filtrem paliwa, poszukaj, przeczytaj i działaj ;)


Super, dzięki, już szukam!

Pozdro
Offline

BartekG

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 2016-04-19, 16:53
  • Lokalizacja: Szczecin
  • Imię: Bartek
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82
  • Województwo: Zachodniopomorskie
  • Wiek: 19

Re: Silniki z rodziny 20DT: X20DTL, X20DTH, Y20DTL, Y20DTH

Post2017-02-17, 03:23

witam, mam problem z moją astrą. silnik 2.0 Dtl. 82 kunie. problem taki ze cieknie mi paliwo z pompy.
http://auto-krak.pl/wp-content/uploads/ ... 00x209.jpg z pod tego czarnego dekielka z którego wychodzą te 6 wężyków. Widziałem zę tam jakaś uszczelka jest i to po niej cieknie. Jest możliwość wymiany tej uszczeleczki? dam radę sam to rozkręcić i wymienić czy nie bardzo? bo boje się tam kręcić bo nwm czy się nie posypie coś i czy wgl dam rade to ruszyć?? Pilne bo wycieka mi 2-3 litry na 100 km :/
Offline
Avatar użytkownika

wesol

Forumowicz

  • Posty: 4262
  • Dołączył(a): 2008-05-05, 22:03
  • Lokalizacja: Goleniów

Re: Silniki z rodziny 20DT: X20DTL, X20DTH, Y20DTL, Y20DTH

Post2017-02-17, 06:32

to nie temat od takich problemow. To temat informacyjny o silnikach. zaloz swoj temat odnosnie problemu jaki masz.
Offline
Avatar użytkownika

DominiK_98

Początkujący

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 2016-05-22, 22:38
  • Imię: Dominik
  • Silnik: X20DTL
  • KM: 82
  • Województwo: Łódzkie
  • Wiek: 18

Re: Silniki z rodziny 20DT: X20DTL, X20DTH, Y20DTL, Y20DTH

Post2017-03-30, 21:35

Siemanko !
W swojej astrze mam silnik x20dtl 82KM. Jak poprawnie sprawdzić w nim olej ? Na zimnym silniku wyjmuję bagnet i jest praktycznie w 1/3 mokry, przecieram go, wkładam z powrotem, wyjmuję i jest można powiedzieć suchy (drobne ślady oleju na bokach wskaźnika). A nie możliwe, żebym nie miał oleju.
Offline
Avatar użytkownika

angel_dark666

Przyjaciel

  • Posty: 2772
  • Dołączył(a): 2012-06-21, 15:48
  • Lokalizacja: Irlandia, Macroom
  • Imię: angel_dark666
  • Silnik: --- wybierz ---
  • Telefon: satsuma
  • Województwo: Podkarpackie
  • Wiek: 2

Re: Silniki z rodziny 20DT: X20DTL, X20DTH, Y20DTL, Y20DTH

Post2017-03-31, 22:31

jak auto stoi w poziomie to jak włozysz bagnet obkręc go dookoła, no chyba ze rzezcywiście nie masz oleju
Poprzednia stronaNastępna strona