Teraz jest 2017-04-29, 16:37


Zaginanie rantów w nadkolu

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

artone

Forumowicz

  • Posty: 1307
  • Dołączył(a): 2008-05-10, 11:38
  • Lokalizacja: Szczecin
  • Imię: Artur
  • Silnik: X17DTL
  • KM: ???
  • GG: 5489398
  • Województwo: Zachodniopomorskie
  • Garaż: Mój garaż

Re: Zaginanie rantów w nadkolu

Post2010-10-26, 20:48

500zł kosztuje maszynka na piastę jakby co to na priv rzucę ci namiary
Offline
Avatar użytkownika

Robus

Klubowicz

  • Posty: 955
  • Dołączył(a): 2011-03-25, 21:28
  • Lokalizacja: Wodzisław Śląski/ Syrynia
  • Imię: Robert
  • Silnik: Y17DT
  • KM: strasznie mało
  • GG: 12448178
  • Telefon: 601861812
  • Województwo: Śląskie
  • Garaż: STATIC AG - RH zw6 18 x 9,5 J 11 J

Re: Zaginanie rantów w nadkolu

Post2013-04-24, 15:24

Pytanko do tych co juz tako operacja robili ,
tył mam wyciagniety prawie 1.5 cm i zagięty na płasko lecz pytanie odnosi sie do błotników z przodu czy da sie je lekko wyciagnąć ?czy juz ktoś próbował , chodzi o lakier jak na to zareaguje ( + - 0.5 cm )
Offline
Avatar użytkownika

Patryk1992

Forumowicz

  • Posty: 371
  • Dołączył(a): 2012-03-12, 16:16
  • Lokalizacja: Sokołów Podlaski/Telaki
  • Imię: Patryk
  • Silnik: X25XE
  • KM: kto wie...
  • GG: 963212
  • Telefon: 514779190
  • Województwo: Mazowieckie

Re: Zaginanie rantów w nadkolu

Post2013-06-11, 22:29

Również jestem tym zainteresowany tylko że u mnie przydałoby się ok 1.5 cm na stronę :-)
Offline
Avatar użytkownika

Robus

Klubowicz

  • Posty: 955
  • Dołączył(a): 2011-03-25, 21:28
  • Lokalizacja: Wodzisław Śląski/ Syrynia
  • Imię: Robert
  • Silnik: Y17DT
  • KM: strasznie mało
  • GG: 12448178
  • Telefon: 601861812
  • Województwo: Śląskie
  • Garaż: STATIC AG - RH zw6 18 x 9,5 J 11 J

Re: Zaginanie rantów w nadkolu

Post2013-06-12, 06:33

Patryk1992 napisał(a):Również jestem tym zainteresowany tylko że u mnie przydałoby się ok 1.5 cm na stronę :-)


ja wyciagałem ostatnio 1.5 cm bez problemu poszło , mysle ze nawet 2.5 by sie dało powoli wytrzaskac ale w astrolocie by to nie wyglondalo za ciekawie :]
Offline
Avatar użytkownika

Patryk1992

Forumowicz

  • Posty: 371
  • Dołączył(a): 2012-03-12, 16:16
  • Lokalizacja: Sokołów Podlaski/Telaki
  • Imię: Patryk
  • Silnik: X25XE
  • KM: kto wie...
  • GG: 963212
  • Telefon: 514779190
  • Województwo: Mazowieckie

Re: Zaginanie rantów w nadkolu

Post2013-08-21, 20:14

Sam zrobiłeś takie coś? Podziel się info w jaki sposób :)
Offline
Avatar użytkownika

Robus

Klubowicz

  • Posty: 955
  • Dołączył(a): 2011-03-25, 21:28
  • Lokalizacja: Wodzisław Śląski/ Syrynia
  • Imię: Robert
  • Silnik: Y17DT
  • KM: strasznie mało
  • GG: 12448178
  • Telefon: 601861812
  • Województwo: Śląskie
  • Garaż: STATIC AG - RH zw6 18 x 9,5 J 11 J

Re: Zaginanie rantów w nadkolu

Post2013-08-21, 21:33

Patryk1992 napisał(a):Sam zrobiłeś takie coś? Podziel się info w jaki sposób :)


ja nagrzewałem kolega maszyką wyciagał :wesoly:
takim sposobem da sie zmiescic nawet 10 J przy jakims rozsądnym ET z tyłu , nie ingierując w malowanie itd ;]
Offline
Avatar użytkownika

bruno567

Przyjaciel

  • Posty: 278
  • Dołączył(a): 2013-03-27, 23:34
  • Lokalizacja: Ząbki/Warszawa/Ciechanów
  • Imię: Adam
  • Silnik: X18XE1
  • KM: ???
  • GG: 557986
  • Telefon: 501657777
  • Województwo: Mazowieckie

Re: Zaginanie rantów w nadkolu

Post2014-03-03, 11:36

Też musze u siebie zaklepac ranty, zobaczymy jak to pójdzie.

Ktoś tutaj wpadł na cudowny pomysł wyciecią ich szlifierką.
Jak ciąć to tylko nożycami do blachy. Cięcie szlifierką spowoduje przegrzanie się blachy, efektem tego będzie ruda i to moment :)
Offline
Avatar użytkownika

Hoogasek

Przyjaciel

  • Posty: 1498
  • Dołączył(a): 2012-01-04, 14:34
  • Imię: Hubert
  • Silnik: Y17DT
  • KM: 75 <-- z górki
  • GG: 8973750
  • Telefon: Samsung Galaxy Pro
  • Województwo: Wielkopolskie
  • Garaż: JoAnna a JoHubert

Re: Zaginanie rantów w nadkolu

Post2014-03-03, 11:53

mysle ze nic nowego nie powiem ale wydaje mi sie ze samo zaklepanie nie wiaze sie z konsekwencjami lakiericzymi. w pelnym sloncu i do tego podgrzanie blachy np. opalarka spowoduje ze lakier bedzie elastyczny na tyle zeby nie popekac przy zaginaniu gumowym mlotkiem.
Poprzednia stronaNastępna strona