Teraz jest 2017-05-23, 19:45


Czyszczenie (Zaślepianie) EGR

  • Autor
  • Wiadomość
Offline

darziel22

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 2008-11-19, 20:10
  • Lokalizacja: Bydgoszcz

Czyszczenie (Zaślepianie) EGR

Post2008-11-19, 20:24

Zamierzam zabrać się za czyszczenie lub ewentualne zaślepienie w mojej Astrze G silnik 16 8V , X16SZR. Nigdzie jednak nie znalazłem odpowiedzi na pytanie czy po czyszczeniu potrzebne jest jakieś uszczelnienie powierzchni pod zaworem . Czy po prostu po czyszczeniu przykręcamy zawór (jeśli go nie zaślepiamy) bez dodatkowych uszczelek, silikonów itp.
Offline

szymik

Forumowicz

  • Posty: 93
  • Dołączył(a): 2008-05-05, 20:57
  • Lokalizacja: Lubliniec

Post2008-11-19, 21:43

Nie wiem czy to jest konieczne, ale ja użyłem silikonu odpornego na wysokie temperatury.

grzegi

Post2008-11-19, 21:44

z tego co wiem i widzalem w serwisie to alozyli mi uszczelke pod ten zawor aby zadne lewe powietrze nie dostalo sie do srodka. wiec raczej zaloz uszczelke.
Forum Astra-H.pl
Offline

darziel22

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 2008-11-19, 20:10
  • Lokalizacja: Bydgoszcz

Post2008-11-19, 22:49

Powiedzcie mi proszę jak pracuje zawór elektromagnetyczny EGR z czpieniem na torx.
Konkretnie interesuje mnie czy czpień zaworu wysuwa się poza zawór czy chowa się do środka zaworu?
Offline
Avatar użytkownika

mati83

Forumowicz

  • Posty: 300
  • Dołączył(a): 2008-11-27, 14:54
  • Lokalizacja: Tychy
  • Imię: Mateusz
  • Silnik: X16SZR
  • KM: 75
  • Województwo: Śląskie
  • Garaż: mati83 - Czerwona Asia Caravan ;)

Post2008-12-02, 16:06

darziel22 napisał(a):Powiedzcie mi proszę jak pracuje zawór elektromagnetyczny EGR z czpieniem na torx.
Konkretnie interesuje mnie czy czpień zaworu wysuwa się poza zawór czy chowa się do środka zaworu?



Z tego co wiem, to w silniku X16SZR wysuwa się... ;)
Offline
Avatar użytkownika

arti

VIP

  • Posty: 2816
  • Dołączył(a): 2008-06-04, 18:50
  • Lokalizacja: Golub-Dobrzyń
  • Imię: Artur
  • Silnik: Z20LET
  • KM: 200 TFSI
  • Telefon: 997
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie
  • Garaż: arti @ bertone

Post2008-12-06, 21:05

Czytając to forum czy też inne zauważycie, że bolączką praktycznie każdego typu silnika Astry jest EGR. Jest jeden sposób, żeby się z tym nie męczyć... Wystarczy kupić Z18XE bo ten silnik nie ma EGR-a :P Może to mały OT a może podpowiedz przy ewentualnym zakupie Astry dla tych, którzy się zastanawiają jaki silnik wybrać... <gwizdze>
Offline
Avatar użytkownika

Hector

Przyjaciel

  • Posty: 400
  • Dołączył(a): 2008-04-29, 16:20
  • Lokalizacja: WaWa
  • Imię: Marcin
  • Silnik: Z20LET
  • KM: 200
  • GG: 13711066
  • Województwo: Mazowieckie

Post2008-12-06, 22:14

arti napisał(a):Czytając to forum czy też inne zauważycie, że bolączką praktycznie każdego typu silnika Astry jest EGR. Jest jeden sposób, żeby się z tym nie męczyć... Wystarczy kupić Z18XE bo ten silnik nie ma EGR-a :P Może to mały OT a może podpowiedz przy ewentualnym zakupie Astry dla tych, którzy się zastanawiają jaki silnik wybrać... <gwizdze>


oj arti mylisz się <...> masz egr'a jak każda z-tka
Offline
Avatar użytkownika

arti

VIP

  • Posty: 2816
  • Dołączył(a): 2008-06-04, 18:50
  • Lokalizacja: Golub-Dobrzyń
  • Imię: Artur
  • Silnik: Z20LET
  • KM: 200 TFSI
  • Telefon: 997
  • Województwo: Kujawsko-Pomorskie
  • Garaż: arti @ bertone

Post2008-12-06, 23:02

Hector napisał(a):oj arti mylisz się masz egr'a jak każda z-tka


Czytałem w 2-ch niezależnych zródłach, że Z18XE nie ma... Dajesz głowę Hector, że jednak ma?
Następna strona